DiRtY Skrivet 7 September 2010 Rapport Dela Skrivet 7 September 2010 Hej, har 2 st canon hv30 som jag haft ett tag sedan och de har funkat fint fram tills nu, jag använder sony vegas 9 för att föra över (captura) videon till datorn och det har funkat suveränt fram tills igår. Efter att jag slängt över ungefär 30 minuters film och skulle byta band till ett annat så får jag antingen upp device error eller Devide not availible och kan inte öveföra nåt mer, har provat att starta om programmet/datorn samt att prova med andra band, men samma resultat. så vad är felet? Använder en 4-6 pin firewire. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 8 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2010 Finns det några inbygda program i Windows 7 som man kan använda att överföra (captura) video med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 12 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 Laddade ner Windows live movie maker och det fungerade fint med det, provade också med version 8 istället för 9 av sony vegas, men funkar inte endå. Så börjar fundera lite på om det är nån plug-in eller nåt jag inte har, nån som är lite mer haj på detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xenu Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 Det är för att du inte lägger över filerna till hårddisken. Som om du tar ut kameran eller byter band så har inte vegas hittat filmen för att du tar ut den.. Därför är det så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 12 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 Det är för att du inte lägger över filerna till hårddisken. Som om du tar ut kameran eller byter band så har inte vegas hittat filmen för att du tar ut den.. Därför är det så Va?, jag håller ju på att lägga över dem till Hårddisken på datorn, men när jag ska captura dem så går det ju inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 13 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 Aja får det inte att fungera så nån som kan tipsa om nåt annat program som man kan captura video till HDV (Mpeg-2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 14 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2010 Provade en trial av Pinnacle studio 14, men det klara inte att caåtura i 1920x1080, finns det inget mer program än vegas som klarar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 14 September 2010 Rapport Dela Skrivet 14 September 2010 Provade en trial av Pinnacle studio 14, men det klara inte att caåtura i 1920x1080, finns det inget mer program än vegas som klarar det?Camtasia Studio! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 15 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 September 2010 Provade en trial av Pinnacle studio 14, men det klara inte att caåtura i 1920x1080, finns det inget mer program än vegas som klarar det?Camtasia Studio! HUr då? Provat det en stund men hittar inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.