LOLOL Skrivet 13 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 Ge mig 3 alternativ till varför du inte slår dom på käften? Är det så svårt att slå honom/dem på käften? Slår dom dig, så borde dom dö. Jag vill inte slåss. Våld löser ingenting. :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 Ge mig 3 alternativ till varför du inte slår dom på käften? Är det så svårt att slå honom/dem på käften? Slår dom dig, så borde dom dö. Jag vill inte slåss. Våld löser ingenting. :_ Nä, ok så dom ska få ta på dina "bröst"? Våld kan lösa mycket, men det behöver alltid inte funka. Om du inte vill slåss så kan du la ta och vänja dig vid få "killar" runt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 14 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2010 Ge mig 3 alternativ till varför du inte slår dom på käften? Är det så svårt att slå honom/dem på käften? Slår dom dig, så borde dom dö. Jag vill inte slåss. Våld löser ingenting. :_ Nä, ok så dom ska få ta på dina "bröst"? Våld kan lösa mycket, men det behöver alltid inte funka. Om du inte vill slåss så kan du la ta och vänja dig vid få "killar" runt dig. Det är inte runt mig dom är. Det är andra tjejer numera. Men tjejerna har börjat sparka dom i skrevet så nu är faran över, gudskelov! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 15 September 2010 Rapport Dela Skrivet 15 September 2010 (redigerat) Ge mig 3 alternativ till varför du inte slår dom på käften? Är det så svårt att slå honom/dem på käften? Slår dom dig, så borde dom dö. Jag vill inte slåss. Våld löser ingenting. :_ Nä, ok så dom ska få ta på dina "bröst"? Våld kan lösa mycket, men det behöver alltid inte funka. Om du inte vill slåss så kan du la ta och vänja dig vid få "killar" runt dig. Det är inte runt mig dom är. Det är andra tjejer numera. Men tjejerna har börjat sparka dom i skrevet så nu är faran över, gudskelov! :) Det är la våld? Anyway, problemet löst EDIT: Läste fel, dom andra som använder våld, icke du. Redigerat 15 September 2010 av ZnK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 15 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 September 2010 (redigerat) Jaja, nu är dom i alla fall rädda för oss. Där fick dom små kräken. Jag höll på att slå sönder en femma p.g.a att han jäklades med oss. Nu är alla femmor rädda för mig. ^_^ Redigerat 15 September 2010 av LOLOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 15 September 2010 Rapport Dela Skrivet 15 September 2010 om detta inte räcker rekomenderar jag en kontorsstol en trappa och ett rep. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 15 September 2010 Rapport Dela Skrivet 15 September 2010 om detta inte räcker rekomenderar jag en kontorsstol en trappa och ett rep. FEL! Det ska vara en hård stol, ett riktigt grovt rep och en trappa av titan(WTF?!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrx0050 Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 (redigerat) säg så här:om ni är så bra kan ni väl tänka själva istälet för att komma till oss hela tiden. (om dem säger att dem är bättre) Redigerat 1 December 2010 av mrx0050 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 säg så här:om ni är så bra kan ni väl tänka själva istälet för att komma till oss hel. what? that made no sence Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrx0050 Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 tyvärr jag är inte bra på engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 tyvärr jag är inte bra på engelska. Han frågade vad du menade med säg så här:om ni är så bra kan ni väl tänka själva istälet för att komma till oss hel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 13 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2010 Det är inte runt mig dom är. Det är andra tjejer numera. Men tjejerna har börjat sparka dom i skrevet så nu är faran över, gudskelov! Nu har jag läst 2 trådar i rad om att tjejer i din klass ger pungspark. AJ! :o Om jag av någon anledning skulle träffa din klass. Så får jag vell visa RIKTIGT mycket respekt haha! OnT: Gött att problemet är löst! En pungspark om dagen löser problem åt barnen :P Lät skumt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.