Gäst Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 är det någon som vet när det kommer ut eller tänker köpa det??? 8) :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 Jag tänker köpa det, de kommer ut 19 November.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 tack för tipset ,ska köpa det på realeasen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 japp 19/11 Ska önska mig det. Men jag tror det är försenat faktist så jag vet inte det där med 19/11 riktigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Jag skulle tro att det är ute på Game, men om det är försenat så kommer det ju bara inom nån dag.. Jo, jag ska önska mig Ratchet and Clank 2 i julklapp ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 24 November 2003 Rapport Dela Skrivet 24 November 2003 Jag skulle tro att det är ute på Game, men om det är försenat så kommer det ju bara inom nån dag.. Jo, jag ska önska mig Ratchet and Clank 2 i julklapp ;) Jag med. Om du/ni vill ha info om det så gå in på http://us.playstation.com/Content/games/SC...lash_index.html eller http://se.playstation.com/games/gamesinfo0...8&linktype=RCNF Bra info och det skulle vara 50% större inte lite det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 24 November 2003 Rapport Dela Skrivet 24 November 2003 jag ska köpa det! har spelat ett demo om Ratchet and Clank 1! å det verkar bra! så jag ska köpa tvåan också! undrar om det e bra! tror det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sora Skrivet 24 November 2003 Rapport Dela Skrivet 24 November 2003 jag ska inte köpa spelet :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 (redigerat) Både "Ratchet and Clank" och "Ratchet and Clank 2 Going Commando" är två fantastikt bra spel. Tvåan är lite råare än ettan men annars är de ganska lika! ^_^ Redigerat 13 April 2004 av Ratchet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Ratchet Posted den 13/04-2004 08:30:49 Både "Ratchet and Clank" och "Ratchet and Clank 2 Going Commando" är två fantastikt bra spel. Tvåan är lite råare än ettan men annars är de ganska lika! Japp båda är bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 (redigerat) Ja, man kan ju inte säga: "Uch, Ratchet and Clank! Jag tror att jag får tandsten!" eller nåt i den stilen. Då har man verkligen inte samma smak som jag! :P Eller vad säger ni? :rolleyes: Redigerat 13 April 2004 av Ratchet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kekko Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg