Hoppa till innehåll

Recount Stämmer Inte?


PH123
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej!

 

som rubriken säger så stämmer inte min recount, tex när jag är på min dator så för jag kämpa med min druid för att komma upp i 3,3k dps, jag har provat hos tre av mina kompisar och där kommer man upp i 5,2-5,5k dps lätt. vad är fel!?!

jag måste ju ha en recount som stämmer:P

 

/ph123

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Stå och slå på dummys i 5 min innan du kollar recount. Druid = lucky crits, kollar du recount 2 sekunder efter du crittat 5 attacker i rad är det ganska obvious att du får hög dps efter en 7,5 sekunders fight.

 

Det är inget fel på recount, det är fel på din rotation om det fortfaranda är samma sak.

Redigerat av Boffaroffe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Stå och slå på dummys i 5 min innan du kollar recount. Druid = lucky crits, kollar du recount 2 sekunder efter du crittat 5 attacker i rad är det ganska obvious att du får hög dps efter en 7,5 sekunders fight.

 

Det är inget fel på recount, det är fel på din rotation om det fortfaranda är samma sak.

Kan ju också vara hans gear som inte är bra.

Du skulle ju kunna länka din armory om du vill ha hjälp med dpsen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är du Balance lr Feral? Om du är balance ska du ta Faerie Fire, Moonfire, Insect Swarm, Wrath(Spam) tills du får Eclipse(Lunar). Då spamar du Starfire tills du får Eclipse(Solar) och gör samma sak hela tiden. Men du måste komma ihåg att DoTa med Insect Swarm och Moonfire.

 

Ha denna spec:

http://www.wowhead.com/talent#0xRbuiIsckIVuRuZbxczb:firz0

 

Och eftersom du har 5,4k GS så ska du ha sockets med 12 crit och 12 SP. Enchanta så tills du har ca 35%-40% Crit chance i Moonkin.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...