Gäst pong218 Skrivet 11 September 2010 Rapport Dela Skrivet 11 September 2010 Hej, jag söker en film dock så har jag endast lite till minne, och det är att de dyker ner med robotar till flera tusen meter, Sedan gör en person det samma med hjälp av en vätska som människan kan andas! (mycket syre i den). För att trycket inte ska döda honom, men iaf finner han massa varelser som sedan hjälper honom upp från havets djup o slutet av filmen. Någon som hört om en sådan film? mycket tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 11 September 2010 Rapport Dela Skrivet 11 September 2010 Nope, men låter som en härlig film. Skicka PM om du kommer på ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 11 September 2010 Rapport Dela Skrivet 11 September 2010 (redigerat) EDIT: innan vätskan testas på en man i filmen så testas den på en råtta som kan andas den(tvingar i den). Fann namnet på filmen efter timmr av sökande på imdb , Den kallades "The abyss" från 1989 Tråden kan låsas om ingen annan har något att säga... Redigerat 11 September 2010 av pong218 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 11 September 2010 Rapport Dela Skrivet 11 September 2010 (redigerat) Hej, jag söker en film dock så har jag endast lite till minne, och det är att de dyker ner med robotar till flera tusen meter, Sedan gör en person det samma med hjälp av en vätska som människan kan andas! (mycket syre i den). För att trycket inte ska döda honom, men iaf finner han massa varelser som sedan hjälper honom upp från havets djup o slutet av filmen. Någon som hört om en sådan film? mycket tacksam för svar! Uuuuuuuuuuuuuh... The Abyss? EDIT: borde läsa tråden. Redigerat 11 September 2010 av fishmaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
insanity Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 jag hade ju tänkt svara The Abyss och bli dagens hjälte :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.