kattus Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 (redigerat) Hej, skulle vilja ha en signatur liknande funktion i msn. Finns ju massor av skript för Messenger Plus (Länk) men hittar ingen signatur skript! :o Har tänkt det såhär: http://img706.imageshack.us/img706/9895/msnsignatur.png Någon som skulle kunna göra nåt sånt? Tack fishmaster: Ser då ut som C# för migFör att ha listat ut var det var för skript! :D146 FuskaMynt har jag så alla dom får den som gör "jobbet". Kommer troligen få mer senare så du får mer om jag har mer ;) Kort sammanfattning: Jag behöver ett signatur skript till msn och ni får alla mina FM om ni lyckas. Redigerat 12 September 2010 av XxMENLOLxX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 Ser då ut som C# för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 12 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 Ser då ut som C# för migOkej, men någon som kan göra nåt sånt skript då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 Du kan leka runt med att få skriptet att lägga till "\r\n" (ny rad) + "signatur" efter det värde som skrivs ut som ditt meddelande. Märk väl att jag inte har någon aning om "msn scripting" i övrigt :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 (redigerat) Är JS vad jag vet? :S Jag kan kanske göra ett :) --- *försöker* EDIT: aha var "Microsoft's JScript 5.6." function OnEvent_ChatWndSendMessage(ChatWnd,Message){ return Message.replace(Message, Message + "\n ------------------------ \n //Hehehehhe"); } Ändra //The pro till det du vill ha. Vill du att det ska vara fet stil(OBS syns bara för andra med MSN plus) så lägger du till signatur här. \n = rad bryte. ;) -- Ändrade tbx. Redigerat 13 September 2010 av Sawny Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 13 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 teeeeext 2010-09-13 21:32Du skickade 169 FuskaMynt till Sawny. Varsågod, det fungerar utan problem ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 (redigerat) Bra :) Säg till om det inte funkar, fick nyss problem när jag startade om. x.x SCRIPT SOM FUNKAR: function OnEvent_ChatWndSendMessage(ChatWnd,Message){ return Message.replace(Message, Message + "\n ------------------------ \n //Hehehehhe"); } Fixade till det nu. --------------- function OnEvent_ChatWndSendMessage(ChatWnd,Message){ //När ett meddelande kommer sparas det till Message return Message // Skriver ut Message .replace(Message, Message + "\n ------------------------ \n //Hehehehhe"); //ersätter meddelandet med sitt eget meddelande + "Signatur". -- Ifall nån bryr sig. Redigerat 13 September 2010 av Sawny Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.