Nissebils Skrivet 14 September 2010 Rapport Dela Skrivet 14 September 2010 (redigerat) http://www.minecraftforum.net/styles/minecraft/imageset/logo_med.gif Minecraft är ett datorspel utvecklat av Markus Persson (även känd som Notch). Spelet går ut på att spelaren placeras i en stor värld uppbyggd av texturerade kuber, som denne får manipulera som den vill. Spelet är ett så kallat sandlådespel, där det inte finns några direkta mål. Officiella hemsidan Officiella Minecraft forumet Minecraft wiki Redigerat 4 April 2011 av PPP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 15 September 2010 Rapport Dela Skrivet 15 September 2010 Spelar också Minecraft :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 15 September 2010 Rapport Dela Skrivet 15 September 2010 Alphan är kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 15 September 2010 Rapport Dela Skrivet 15 September 2010 Blir nog att skaffa detta snart, ser jävligt kul ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 16 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 September 2010 Idag for jag runt och satt vatten källblock så det blev vattenfall överallt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 16 September 2010 Rapport Dela Skrivet 16 September 2010 Askul att bygga saker i gratisvarianten :3 Byggde ett höghus första gången jag spela. Igår byggde jag en glastrappa från marken så högt som gick, sen ner i marken ner till lavan.. Det var najs.. men tog tid :P Den var helt täckt i glasmaterialet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 19 September 2010 Rapport Dela Skrivet 19 September 2010 ska snart köpa spelet då det är 50% off på priset. men det är grymt och rätt creepy med alla ljuden =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 19 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 September 2010 ska snart köpa spelet då det är 50% off på priset. men det är grymt och rätt creepy med alla ljuden =) Det kommer random läskiga ljud när du är i gråttor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 19 September 2010 Rapport Dela Skrivet 19 September 2010 ska snart köpa spelet då det är 50% off på priset. men det är grymt och rätt creepy med alla ljuden =) Det kommer random läskiga ljud när du är i gråttor det är för att det är en dungeon (hemligt rum med fiender och skatter) i närheten. Ljuden fungerar som en karta och blir starkare ju närmare du kommer, även om du kör på peacefull Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 19 September 2010 Rapport Dela Skrivet 19 September 2010 Hittade 7 diamonds ~en kvart in i spelet. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 20 September 2010 Rapport Dela Skrivet 20 September 2010 Började spela i förrgår och oj vad skoj det är. Jag sitter och kör på en server som en medlem på Flashback har. Synd bara att multiplayer inte fungerar helt perfekt. Men det lär väl ske stora förändringar då det bara är en alpha version. Jag kommer definitivt köpa det när sidan kommer upp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 20 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2010 http://minecraftwiki.net/images/3/34/CraftingFlintIO.png Gör flinta och stål! askul! Men varning! jag brände upp hela min planterade skog! D: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg