DonaldDuck Skrivet 27 September 2010 Rapport Dela Skrivet 27 September 2010 Hmm, min länk funkar inte längre. Hur spelar man gratis nu?Mitt funkar fortfarande... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 27 September 2010 Rapport Dela Skrivet 27 September 2010 Hmm, min länk funkar inte längre. Hur spelar man gratis nu?Mitt funkar fortfarande... K, men laddade ner på nytt (annan dator). Och då funkade det inte.Knappen "play offline" är grå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 27 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 September 2010 Hmm, min länk funkar inte längre. Hur spelar man gratis nu? Mitt funkar fortfarande... K, men laddade ner på nytt (annan dator). Och då funkade det inte.Knappen "play offline" är grå. för du behöver ha spelat 1 gång online för att låsa upp Offline Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 28 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 (redigerat) Denhär filmen gör bara grejen mer episkt :D Den är fanmade! "As you dig, deeper and deeper, you realize that, your not alone." Redigerat 28 September 2010 av PPP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 Hmm, min länk funkar inte längre. Hur spelar man gratis nu? Mitt funkar fortfarande... K, men laddade ner på nytt (annan dator). Och då funkade det inte. Knappen "play offline" är grå. för du behöver ha spelat 1 gång online för att låsa upp Offline behövs ej, räcker med att lägga in en fil i appdata som gör så den "tror" att du kört online. bara att googla... Denhär filmen gör bara grejen mer episkt :D Den är fanmade! "As you dig, deeper and deeper, you realize that, your not alone." Grym film =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 Hur får ni tag i allt? (iron, diamond osv) Använder ni invedit eller minar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 Hur får ni tag i allt? (iron, diamond osv) Använder ni invedit eller minar? Minar. Hugg på så hittar du det till slut.Iron/Järn finns det ju överflöd av. Det ska även gå att hitta järn under de första jordlagren. Diamant finns runt omkring lava. Hittar du lava så hittar du även diamant där omkring. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 Mycket möjligt det coolaste jag någonsin sätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 4 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2010 Mycket möjligt det coolaste jag någonsin sätt Wtf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 4 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2010 Hur får ni tag i allt? (iron, diamond osv) Använder ni invedit eller minar? Försök hitta naturliga grottor, finns både mer ores och går snabbare än att göra en egen gruva. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 4 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2010 Hur får ni tag i allt? (iron, diamond osv) Använder ni invedit eller minar? Försök hitta naturliga grottor, finns både mer ores och går snabbare än att göra en egen gruva. precis! :D här är det vanligaste ställen alla ores brukar ligga. btw, snart kommer halloween updaten B) det kommer bli awesome lol... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 4 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2010 (redigerat) Hur får ni tag i allt? (iron, diamond osv) Använder ni invedit eller minar? Försök hitta naturliga grottor, finns både mer ores och går snabbare än att göra en egen gruva. precis! :D här är det vanligaste ställen alla ores brukar ligga. LAYERS GREJEN! btw, snart kommer halloween updaten B) HALLOWEN UPDATE!!!! det kommer bli awesome lol... Just vad jag tänkte posta! http://minecraft.net/boo/ BTW, kommer nog upp med någon ny film om nå dagar! http://www.youtube.com/user/spelaren4 Redigerat 4 Oktober 2010 av PPP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg