FreakyStyley Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Hittade en ådra med sju diamanter igår! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ralle97 Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Köpte minecraft i förrgår :) Köpte en gammal kod av min morbror så jag får med DLC:n sen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Är det bara jag som är så feg att jag sätter på peaceful så fort jag ska gå in i en mörk grotta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Är det bara jag som är så feg att jag sätter på peaceful så fort jag ska gå in i en mörk grotta?Yup. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Är det bara jag som är så feg att jag sätter på peaceful så fort jag ska gå in i en mörk grotta?Det förstör ju iprincip det roliga med mörka grottor.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 24 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2011 Det förstör ju iprincip det roliga med mörka grottor..Jo, jag vet, men så fort jag går in i en grotta och hör ett monster så får jag panik och springer ut. Måste övervinna den rädslan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 24 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2011 (redigerat) Jo, jag vet, men så fort jag går in i en grotta och hör ett monster så får jag panik och springer ut. Måste övervinna den rädslan.Gör som jag, kör en rambo. Fram med stensvärdet och kötta på bara. Redigerat 24 Januari 2011 av Damel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 24 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2011 Gör som jag, kör en rambo. Fram med stensvärdet och kötta på bara.W00t??? Stensvärd??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trololololol Skrivet 24 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2011 Någon som har någon privatserver man kan köra på? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 24 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2011 Jo, jag vet, men så fort jag går in i en grotta och hör ett monster så får jag panik och springer ut. Måste övervinna den rädslan.Precis den rädslan som är rolig ju :) ha med dig facklor och ta de lugnt bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 24 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2011 W00t??? Stensvärd???Yes, stensvärd! En riktig man slåss med trä dock... Men jag antar att jag inte kan anta den titeln ännu isåfall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 24 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2011 Okej, så jag testade att gå in i en grotta utan peaceful. Och det funkade en liten stund, jag dödade 2 creepers. Men sedan kom dom där skeletten och jag fick panik och vågade inte gå in sen igen. Men aja, jag gick ju iallafall in en bit i grottan :) Sen när jag gick tillbaka till mitt hus så hade det spawnat en hel bondgård på min balkong. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg