Batteryz Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Aaah, jag har fortfarande inte hittat diamant, så jag kan inte mina obsidian. D: Kollade up i en minecraft map-kollare och det finns skitlite, vet nu var exakt en bit diamant finns, nära mitt hus, och undrar om jag ska gräva ner dit för att plocka upp det, eller glömma bort det för att det skulle vara ett fuska. =/ BTW, HållarenavMigg, "Fred är vara ett Ord Enermiernasna Inte tro" Vad ska det betyda, då? Du måste inte göra en egen portal för att komma in i the nether, det ligger random portals överalt! xD.Hittills har jag hittat 7. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 Spela Minecraft i Webläsaren En Gång Så kan du spela Offline sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 Älskar Halloween-update. Biomes-saken är ju läcker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 Har märkt att alla färger (typ gräs och träd och så) är lite mörkare nu. Ser jävligt mycket snyggare ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 Har märkt att alla färger (typ gräs och träd och så) är lite mörkare nu. Ser jävligt mycket snyggare ut. aka. "Biomes" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 1 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 Jag har hittat öken, skog, flat mark och en jävla massa snö :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 2 November 2010 Rapport Dela Skrivet 2 November 2010 (redigerat) Hittade 44 logs i ETT träd! Och nu har jag hittat 3 stycken diamond gems så nu har jag en diamond pickaxe. Redigerat 2 November 2010 av jerka00 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 2 November 2010 Rapport Dela Skrivet 2 November 2010 Aaah, jag har fortfarande inte hittat diamant, så jag kan inte mina obsidian. D: Kollade up i en minecraft map-kollare och det finns skitlite, vet nu var exakt en bit diamant finns, nära mitt hus, och undrar om jag ska gräva ner dit för att plocka upp det, eller glömma bort det för att det skulle vara ett fuska. =/ BTW, HållarenavMigg, "Fred är vara ett Ord Enermiernasna Inte tro" Vad ska det betyda, då? Jag tror att man kan mina obsidian med steel nu också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 November 2010 Rapport Dela Skrivet 3 November 2010 (redigerat) Jävla biomes-bullshit. Kaktusar all up in my ass. Har även insett hur bra kaktusar fungerar som försvarssystem. Allt bara springer in i dem och dör. Redigerat 3 November 2010 av Fruktnystan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 3 November 2010 Rapport Dela Skrivet 3 November 2010 Jävla biomes-bullshit. Kaktusar all up in my ass. Har även insett ur bra kaktusar fungerar som försvarssystem. Allt bara springer in i dem och dör. Inklusive en själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 3 November 2010 Rapport Dela Skrivet 3 November 2010 Jävla biomes-bullshit. Kaktusar all up in my ass. Har även insett ur bra kaktusar fungerar som försvarssystem. Allt bara springer in i dem och dör. Inklusive en själv. Jag lärde mig det den svåra vägen ^^ Biomes äger ju förövrigt. skog allover the place. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 4 November 2010 Rapport Dela Skrivet 4 November 2010 Blev skitsur för att min sparfil har raderats av någon anledning =/ . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg