Jolt Skrivet 25 November 2010 Rapport Dela Skrivet 25 November 2010 (redigerat) Håller på att leta efter guld och diamant, går rätt bra faktiskt. Funderar över vad jag ska göra med dessa. Redigerat 25 November 2010 av Jolt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 25 November 2010 Rapport Dela Skrivet 25 November 2010 Håller på att leta efter guld och diamant, går rätt bra faktiskt. Funderar över vad jag ska göra med dessa. Gör en Pickaxe av diamanten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 25 November 2010 Rapport Dela Skrivet 25 November 2010 Redan gjort det, har 9 över. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 25 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2010 (redigerat) då gör du en shovel av diamanter eller 2 Har funnit det väldigt användbart Redigerat 25 November 2010 av PPP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 26 November 2010 Rapport Dela Skrivet 26 November 2010 Började en ny sparfil och detta var en av de första sakerna jag såg. Notch är kristen!! XP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 (redigerat) ny Video :) [HD] Redigerat 30 November 2010 av KeeperofMee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 ny Video :) *video* [HD] Vilket ohyggligt lagg. Dessutom skulle du skippat att samla alla grejer under filmens gång. OnT: Börjat med min branch mine idag. Vi får väl se hur den kommer belöna mig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 ny Video :) [HD] Vänta... Filmen ska väl handla om att göra en TNT-fälla? Varför går du runt och samlar saker, du gjorde ju inte ens någon fälla! :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 30 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 ny Video :) [HD] "In part 2 we are starting making the trap..." FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU OnT: startat en ny save fil nu eftersom min gamla är försvunnen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 1 December 2010 Rapport Dela Skrivet 1 December 2010 ny Video :)Vänta... Filmen ska väl handla om att göra en TNT-fälla? Varför går du runt och samlar saker, du gjorde ju inte ens någon fälla! :wacko: Ja han visar hur du får tag i saker FÖR att sedan göra en fälla av det.Och det kommer en PART 2 också. OnT: Kör det där i "Fast-speed" så allt får plats i samma video. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 1 December 2010 Rapport Dela Skrivet 1 December 2010 (redigerat) ny Video :) Vänta... Filmen ska väl handla om att göra en TNT-fälla? Varför går du runt och samlar saker, du gjorde ju inte ens någon fälla! :wacko: Ja han visar hur du får tag i saker FÖR att sedan göra en fälla av det.Och det kommer en PART 2 också. OnT: Kör det där i "Fast-speed" så allt får plats i samma video. Hur gör man det vill veta före jag lägger ut part 2 och 3 så att det bara ska bli en part 2 Redigerat 1 December 2010 av KeeperofMee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 1 December 2010 Rapport Dela Skrivet 1 December 2010 ny Video :) Vänta... Filmen ska väl handla om att göra en TNT-fälla? Varför går du runt och samlar saker, du gjorde ju inte ens någon fälla! :wacko: Ja han visar hur du får tag i saker FÖR att sedan göra en fälla av det.Och det kommer en PART 2 också. OnT: Kör det där i "Fast-speed" så allt får plats i samma video. Enligt mig laggar det. Och ja det hade varit bra om det varit upspeedat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg