Rammus Skrivet 2 December 2010 Rapport Dela Skrivet 2 December 2010 Finns den funktionen i visa program, vilket program använder du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 3 December 2010 Rapport Dela Skrivet 3 December 2010 Jag använder Windows live Movie maker 2011 men den hoppar över frames när den speedar upp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 3 December 2010 Rapport Dela Skrivet 3 December 2010 Visa vad man behöver och visa sedan hur man gör fällan, hur man får tag i sakerna får väl folk som inte vet ta reda på själva. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 3 December 2010 Rapport Dela Skrivet 3 December 2010 Jag använder Windows live Movie maker 2011 men den hoppar över frames när den speedar upp Hm då vet jag icke, annars kan du göra som Jolt skrev. Visa vad man behöver och visa sedan hur man gör fällan, hur man får tag i sakerna får väl folk som inte vet ta reda på själva. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 3 December 2010 Rapport Dela Skrivet 3 December 2010 Hittat 12 diamods ikväll, börjar bli lite trött på dem :PppppPpPpPpppppPPPPppPP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 4 December 2010 Rapport Dela Skrivet 4 December 2010 Startade en ny värld och gick några meter och hittade en mobspawner full med en massa roliga saker B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 (redigerat) [1080 p] [HD] Redigerat 5 December 2010 av KeeperofMee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 [1080 p] [HD] Inget lagg. Snabbare video (x2)? Testade själv, lyckades göra något liknade. Just nu letar jag diamanter, ett helvete. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 Just nu har jag två Minecraft världar, en där jag kör seriöst och en där jag använder på INVedit På den oseriösa ska jag bara bygga coola grejer. :> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 [1080 p] [HD] Måste vara den mest värdelösa dynamit-fällan jag har sett. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MisterX Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 Jag tyckte det var en bra film KeeperofMee. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 [1080 p] [HD] Måste vara den mest värdelösa dynamit-fällan jag har sett. Jag håller med. Det är ju bara att göra 1 TNT & 1 Pressure plate av antingen trä eller sten. Sedan så när något/någon går på den så blire. "BOOOM".. Profit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg