Fruktnystan Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 Har suttit en stund nu och grävt efter saker och byggt på mitt stora, mer eller mindre vackra hus. Har nu 8 och en halv stack järn som jag inte vet vad jag ska göra med :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 Har suttit en stund nu och grävt efter saker och byggt på mitt stora, mer eller mindre vackra hus. Har nu 8 och en halv stack järn som jag inte vet vad jag ska göra med :o Gör Minecart tracks för cirka hälften, armor och tools. Med Minecart tracksen så ska du påbörja en konstruktion av en automatiserad cart station med redstone. Tutorials finns på YouTube. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 8 December 2010 Rapport Dela Skrivet 8 December 2010 Ny värld, gaaaah hittade 5 diameter i första grottan. Hur hittar man diameter i Minecraft egentligen? Diamanter vet jag, men diameter... Är det någon sorts grej i någon ny update? Fuck u 12-åring. Ett stavfel och du börjar direkt...pajas. OnT: Spelar inte. u mad? ONT: Bara mitt MC som crashar när jag spelar multi? NejNej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 8 December 2010 Rapport Dela Skrivet 8 December 2010 u mad? ONT: Bara mitt MC som crashar när jag spelar multi? NejNej Båda två. Sänk render distansen till Normal så ska det fixa sig. Gjorde det för mig och min polare iallafall :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 9 December 2010 Rapport Dela Skrivet 9 December 2010 Nej Nej Båda två. Sänk render distansen till Normal så ska det fixa sig. Gjorde det för mig och min polare iallafall :) För mig var det bara att starta om MC, lol. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 9 December 2010 Rapport Dela Skrivet 9 December 2010 Nej Nej Båda två. Sänk render distansen till Normal så ska det fixa sig. Gjorde det för mig och min polare iallafall :) För mig var det bara att starta om MC, lol. Lulz. Ja, det som funkar för dig är ju bäst isåfall :) OnT: Har startat en ny save då datorn krashade av någon anledning när jag spelade och den saven försvann :-) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 10 December 2010 Rapport Dela Skrivet 10 December 2010 Min brorsa och min syster älskar detta spel, och skaparn är svensk! YAY! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 10 December 2010 Rapport Dela Skrivet 10 December 2010 Är nu klar med mitt tiovåningshus, riktigt nöjd. Sträcker sig över molnen. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 10 December 2010 Rapport Dela Skrivet 10 December 2010 Är nu klar med mitt tiovåningshus, riktigt nöjd. Sträcker sig över molnen. :) Langa bild :) Själv så har jag bara minat lite :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 10 December 2010 Rapport Dela Skrivet 10 December 2010 (redigerat) Hurr durr. Redigerat 10 December 2010 av xXHomerXx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 10 December 2010 Rapport Dela Skrivet 10 December 2010 Hurr durr. I disapprove.... Du kunde gjort det bättre faktiskt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 11 December 2010 Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 Är själv rätt nöjd! :) Vad tycker du jag kunde gjort bättre? Håller nu på att spränga bort två berg som ni kanske ser i det övre vänstra hörnet, ganska så jobbigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg