Batteryz Skrivet 26 September 2010 Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 (redigerat) Hur får man kol? Långt ner i marken? För fick slut på det, måste ha mer till facklor. Tvärtom. dock kan man hitta det långt ner i marken men det är ovanligt. Redigerat 26 September 2010 av Batteryz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 26 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 Utav det jag har kollat på youtube, hört från folk i min närhet som provat det etc. Ja men alla tycker olika nu vill jag inte ha nå mer offtopic om dehär Förlåt om jag sårade dig med "STFU & GTFO" Nån som har nått projekt på gång? Ska fixa till lite i första inlägget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 26 September 2010 Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 Utav det jag har kollat på youtube, hört från folk i min närhet som provat det etc. Ja men alla tycker olika nu vill jag inte ha nå mer offtopic om dehär Förlåt om jag sårade dig med "STFU & GTFO" Nån som har nått projekt på gång? Ska fixa till lite i första inlägget Jag har ett awesome projekt på gång. Bygger en mobtrap så jag kan få arrows osv enkelt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 26 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 Utav det jag har kollat på youtube, hört från folk i min närhet som provat det etc. Ja men alla tycker olika nu vill jag inte ha nå mer offtopic om dehär Förlåt om jag sårade dig med "STFU & GTFO" Nån som har nått projekt på gång? Ska fixa till lite i första inlägget Jag har ett awesome projekt på gång. Bygger en mobtrap så jag kan få arrows osv enkelt :D Nice! Jag håller på att bygga ett flygande hus på en SMP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 26 September 2010 Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 Utav det jag har kollat på youtube, hört från folk i min närhet som provat det etc. Ja men alla tycker olika nu vill jag inte ha nå mer offtopic om dehär Förlåt om jag sårade dig med "STFU & GTFO" Nån som har nått projekt på gång? Ska fixa till lite i första inlägget Jag har ett awesome projekt på gång. Bygger en mobtrap så jag kan få arrows osv enkelt :D Nice! Jag håller på att bygga ett flygande hus på en SMP byggde ett enormt svävande slott. Använde TNT så slapp slösa bort 100 iron hackor ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 26 September 2010 Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 Eftersom mitt förra hus brann upp så ska jag nu bygga en borg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 26 September 2010 Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 Laddade ner igen nu funkar det! Fast laggar mycket på min windows 7. Kass dator -_-. Blir å ladda ner till den andra då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 27 September 2010 Rapport Dela Skrivet 27 September 2010 Undrar bara en sak, hur craftar man? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 27 September 2010 Rapport Dela Skrivet 27 September 2010 (redigerat) Undrar bara en sak, hur craftar man? :o För att ''crafta'' behöver man en workbench. här är alla saker du kan Crafta http://minepedia.net/index.php?title=Crafting :P Redigerat 27 September 2010 av Batteryz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 27 September 2010 Rapport Dela Skrivet 27 September 2010 Undrar bara en sak, hur craftar man? :o För att ''crafta'' behöver man en workbench. här är alla saker du kan Crafta http://minepedia.net/index.php?title=Crafting :P Hehe du var lite försen, hittade precis bag knappen och jag hade hittad den sidan för ett tag sen, men tack anyways Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 27 September 2010 Rapport Dela Skrivet 27 September 2010 Hmm, min länk funkar inte längre. Hur spelar man gratis nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 27 September 2010 Rapport Dela Skrivet 27 September 2010 Hmm, min länk funkar inte längre. Hur spelar man gratis nu? Man använder min fil :B Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg