Hoppa till innehåll

Dps Spec För Hunter

Tortilla

Rekommendera inlägg

Som lvl 80 är det väll survival tills man får ulduar 10/25+ gear då Marsmanship får ut mer dps. Men allt handlar igentligen om hur bra man är på att köra hunter, finns många BM hunters som toppar dps över andra hunters med surv/mm. Och det finns ingen tank/heal specc för hunters :D

Redigerat av DAMPAINTEH
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

BM till 80 sedan survival tills du fixat ICC gear, personligen skulle jag inte byta till MM om jag inte visste att jag kan nå arp cap men det är så klart upp till var och en.

Det är riktigt svårt att göra eftersom det betyder att du kommer få köra survival för att bygga upp ditt arp gear. Din dps kommer att vara dålig om du prioriterar armor penetration gear i survival spec. Jag säger att kan du nå över 1000arp med gems så kör på det, men inte innan eftersom då är agility bättre. Jag själv har bara 80% arp och jag kan göra 12-13k dps på en boss som saurfang eller Blood queen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

BM till 80 sedan survival tills du fixat ICC gear, personligen skulle jag inte byta till MM om jag inte visste att jag kan nå arp cap men det är så klart upp till var och en.

Det är riktigt svårt att göra eftersom det betyder att du kommer få köra survival för att bygga upp ditt arp gear. Din dps kommer att vara dålig om du prioriterar armor penetration gear i survival spec. Jag säger att kan du nå över 1000arp med gems så kör på det, men inte innan eftersom då är agility bättre. Jag själv har bara 80% arp och jag kan göra 12-13k dps på en boss som saurfang eller Blood queen.

Min polare gör detta just nu. Han spelar survival och kommer att byta till MM så fort han har fixat nog med gear som har arp stats. Han gemmar så klart inte arp som surival.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...