PokémonMaster Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Skrivet 15 Maj 2004 (redigerat) jag tror den är av flit! Och jag vet vad det är för något... Har själv möt den flera gågner. (bara sett inte besegratt) Jag tror inte det. Om det är med flit så är ju de i fara för stämning, vet du. Jag tror det är olagligt av programmerar-gruppen att fixa fusk/glitchar/buggar som förstör hela spelet. Jag har mött den många gånger. Jag tror jag hittade en sida som handlade om MissingNO, alltså teorier om varför den finns och blah blah blah. Jag kan leta rätt på den om nån vill. EDIT: Jag tror att det är olagligt p.g.a att om spelet går i sönder måste du ju fixa ett nytt om du vill fortsätta spela. O det är ju på sätt o vis slöseri med pengar. Det är inte olagligt att fixa fusk i spelen, för i TheSims har de ju med flit fixat fusk, men jag tror faktiskt att det är olagligt att fixa fusk så du inte kan spela spelet alls. Redigerat 15 Maj 2004 av PokémonMaster
Vet_inget Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Skrivet 15 Maj 2004 Det var inte med mening!! Det e en ren bug....... För dom kom på den innan dom gjorde guld/silver
blade_alle Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Skrivet 16 Maj 2004 (redigerat) det förstör din gameboy förstör ditt pokemon spel det är virus det blir hackit kanske OM man fångar det..Har fångat det flera ggr men inget har hänt mig :) Redigerat 16 Maj 2004 av blade_alle
Thunder Dragon Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Skrivet 16 Maj 2004 Var Missing NO gjord med flit, eller är den enbart en bug? den måste ju nästan blivit ditlagd med flit, för enligt guilderna ska man snacka med gubbe, välja JA, sen flyga till cinnabar och surfa på sidan.och vem förutom en programmerare som gjorde buggen, kunde ha vetat att man ska göra alla dessa moment efter varandra för att möta Missing NO?
Thunder Dragon Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Skrivet 16 Maj 2004 missingo är ett virus för miljonte gången, det är en glitch/bugg, inge jäkla virus... och ifall de skulle vara ett virus... hur skulle de ha kunnat tagit sig in?
Gäst Ka_Sin Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Skrivet 17 Maj 2004 (Thunder Dragon @ 16/05-2004 21:32:49) Var Missing NO gjord med flit, eller är den enbart en bug? den måste ju nästan blivit ditlagd med flit, för enligt guilderna ska man snacka med gubbe, välja JA, sen flyga till cinnabar och surfa på sidan. och vem förutom en programmerare som gjorde buggen, kunde ha vetat att man ska göra alla dessa moment efter varandra för att möta Missing NO? ...som jag sa... man vet ju aldrig
Vet_inget Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Skrivet 18 Maj 2004 jo, men när dom upptäckte felet, märkte dom ju hur man gjorde!!! Och det e en BUG!!!!!!!!!!!!!! och som Thunder Dragon sa, hur skulle det tagit sig in, och i alla spel??
Gäst Ka_Sin Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Skrivet 18 Maj 2004 EGENTLIGEN SÅ VET JAG INTE MYCKET OM DÄT HÄR, ber om ursäkt att vissa står i storstil, Men det är rätt att det kan vara vad som helst!
Gäst Ka_Sin Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Skrivet 19 Maj 2004 hoppas d!... hur hittade du blastoise collt
Rekommendera inlägg