Hej! Jag satt och funderade vilket årtionde som varit det bästa någonsin, Tror ni? Eftersom de flesta av oss här endast upplevt 2-3 årtionden kan det vara svårt att veta, men det är fritt fram att spekulera. Själv tror jag att 50-talet var det bästa. Musiken, kläderna, bilarna, hela stilen verkar skit cool. Skriv vad ni tycker och motivera varför.
Bästa Årtiondet?
90s
80-talet för satan. Musiken, Synth/Punk uppdelningen, Nintendo började bli stort, Madonna och MJ var som störst (b.la) osv. Kläderna, attityden osv.
00-talet
men apropå årtionden, vi är väl inte i ett nytt årtionde nu va?
60-talet
70-talet
Folket började få koll på att rökning inte var så jätte bra, musiken var enligt mig grym som fan då
Majvor, jo
60-talet B)
70's verkar fett nice. men gillar ju 00.
90s
80-talet. Best music evaahr.
↗ till inläggetHelvete så besviken jag blir på att bara 1 har skrivit såhär. 2 nu då.70-talet
Folket började få koll på att rökning inte var så jätte bra, musiken var enligt mig grym som fan då
Majvor, jo
Tydligen är musiken det enda argumentet :rolleyes:
Vi kollar på den minskande trenden för svältande barn, människor, spridning av sjukdomar så kan vi konstatera att allt blir bara bättre.
....
Bortsett från den växande överbefolkningen.
↗ till inläggetTS ger oss chansen att åka tillbaka och peta på världskändisar som är döda nu! Antagligen är musik viktig som FAN!Tydligen är musiken det enda argumentet :rolleyes:
Vi kollar på den minskande trenden för svältande barn, människor, spridning av sjukdomar så kan vi konstatera att allt blir bara bättre.
....
↗ till inläggetTydligen är musiken det enda argumentet :rolleyes:
....
Vem bryr sig, musiken är allt som spelar någon roll B)
60's/70's var bäst, baserat på den slutsatsen.
Det behöver ju inte vara några allvarliga argument där man tänker på den ekonomiska blablabla utan bara vad som verkar häftigt att ta det lugnt i..
1370-talet.
60-talet och början på 70talet, någonstans där. För då var alla hippies, och hippies är coola. B)
80-90-talet ;)
60 alt. 70!