Hoppa till innehåll

Tips På Touch Mobil


Gäst juniorjesper
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst juniorjesper

Hej. Jag undrar vilken telefon jag ska önska mig på julafton eller kanske köpa tidigare.

Jag vill ha en touch telefon, jag har aldrig haft en sån men dom verkar as nice.

Som man kan t.ex surfa om man har gratis surf som jag kommer ha. Då kan man ju tanka ner spel, kolla på youtube och kolla på fuska, skit nice!

 

Sen går det även att ringa och smsa :lol:

 

Jag tycker att en iPhone verkar as nice. Med spotify och msn och allt som finns till dom!

Men jag har inte så mycket pengar som en iPhone kostar...

Jag skulle vilja ha på en touch telefon:

- Internet (ganska snabbt)

- Lyssna på musik. Både med högtalaren och med headsett. Som i skolan ska jag ha högtalare och när jag ska sova har jag headsett eller när jag åker bil.

- Spotify, men har sett att man måste ha premium :o

- Kamera!

 

Om jag ska köpa nu så är det inge mycket pengar. Typ max 1600 kr. För jag har dock inga pengar just nu.

Men på julafton kommer jag önska mig en touch telefon och en Tv för ca 1700 kr som jag ska spela på Xbox 360 och 360 Spel. Jag vet inte om jag kommer få en iPhone för jag har haft sönder många telefoner jag har fått. (alla ;: :cool: )

 

Jag kollade på iPhone 3g s och såg att nästan inga affärer på internet hade dom i lager :huh:

Och tycker ni att en iPhone är bra och asså inte ute på julafton va?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 38
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Du bör satsa på en android telefon (Android är ett operativsystem tillverkat av Google). De har många apps så som Spotify, spel etc (hört att det är ungefär 50.000 apps/spel just nu på Android Market). Högtalare har det flesta telefoner, och internet-kostnader och hastighet får du snacka med Telia/Comviq/annat om.

 

Rekommenderar HTC Desire, grym telefon och kostar ca 4500 spänn.

 

iPhone är överskattad!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För 1600kr är det bara att lägga undan pengarna och spara vidare.

 

Bra alternativ billigare än en ny iPhone är:

Samsung Galaxy S

Begagnad iPhone 3GS

Desire HD (beroende på prisnivå den landar på, men är hårdvarumässigt intressant)

 

SonyEricsson Vivaz tar förövrigt priset för det överlägset sämsta alternativet i denna tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst juniorjesper

Vilken är det bästa telefonen för 3000 kr kanske?

 

Kollade på Vivaz:en den verkar ganska nice. Men vart lite bekymmrad över att det stog att det var svåra menyer typ och att någon längtade hem efter sin X10. Och den har inte android? Vad är andorid?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vilken är det bästa telefonen för 3000 kr kanske?

 

Kollade på Vivaz:en den verkar ganska nice. Men vart lite bekymmrad över att det stog att det var svåra menyer typ och att någon längtade hem efter sin X10. Och den har inte android? Vad är andorid?

Android är ett operativsystem byggd på Linuxkärnan, utgiven av Google.

Sen är det bra att tänka på att SE ligger lite väl efter med Android, dem ligger fortfarande på 1.6.

Google Nexus One ligger på 2.2.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...