Kira1 Skrivet 21 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 September 2010 Jag kan ganska mycket engelska men jag hatar när det är engelska på tecknade filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 21 September 2010 Rapport Dela Skrivet 21 September 2010 Eftersom det inte värkar finnas på svenska får du väll kolla på den på engelska eller strunta i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 21 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 September 2010 Kan det vara så att filmen är engelsk fast det finns svenska att välja mellan som det gör i dom svenska filmerna då finns det engelska att välja mellan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 22 September 2010 Rapport Dela Skrivet 22 September 2010 Ja jag kan det men jag kan inte alla ord och det är inge kul att ha en engelska sonic film när man har dom andra på svenskaMen du är ju fan 15 år, du borde kunna förstå engelska. +1Har kunnat engelska sen jag var typ 11 år :) Kan det pretty much (hur säger man det på svenska?) bra och snackar med folk i spel hela tiden :P fable1, go to hell and take your cheap fail with you ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 22 September 2010 Rapport Dela Skrivet 22 September 2010 Kan det pretty much (hur säger man det på svenska?) bra och snackar med folk i spel hela tiden :P Ganska/relativt, men man använder aldrig pretty much i en situation som ovan cheap fail :huh: ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 22 September 2010 Rapport Dela Skrivet 22 September 2010 cheap fail :huh: ? Billigt misslyckande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 22 September 2010 Rapport Dela Skrivet 22 September 2010 (redigerat) cheap fail :huh: ? Billigt misslyckande. Hade han skrivit bara fail hade man fattat, men vadå cheap lol. Fast att du kunde engelska vid 11 års ålder, är ju inte relevant.. så @ xxmenlolxx Redigerat 22 September 2010 av Slan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 22 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 September 2010 Ja jag kan det men jag kan inte alla ord och det är inge kul att ha en engelska sonic film när man har dom andra på svenska Men du är ju fan 15 år, du borde kunna förstå engelska. +1Har kunnat engelska sen jag var typ 11 år :) Kan det pretty much (hur säger man det på svenska?) bra och snackar med folk i spel hela tiden :P fable1, go to hell and take your cheap fail with you ;) Men jag kan engelska har jag ju sagt men jag gillar inte tecknade filmer som är engelska så om den inte finns på svenska så skiter jag i den sonic X serien är inte så bra ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 25 September 2010 Rapport Dela Skrivet 25 September 2010 Ja jag kan det men jag kan inte alla ord och det är inge kul att ha en engelska sonic film när man har dom andra på svenska Men du är ju fan 15 år, du borde kunna förstå engelska. +1Har kunnat engelska sen jag var typ 11 år :) Kan det pretty much (hur säger man det på svenska?) bra och snackar med folk i spel hela tiden :P fable1, go to hell and take your cheap fail with you ;) lol'd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 25 September 2010 Rapport Dela Skrivet 25 September 2010 Men orka det den gick ju förut på tv på svenska men dom har inte gjort nån svensk film av den ser jag den på engelska förstår jag inte vad dom säger Jag förstår typ allt dom säger på engelska och jag är bara 14 år. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 26 September 2010 Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 Men orka det den gick ju förut på tv på svenska men dom har inte gjort nån svensk film av den ser jag den på engelska förstår jag inte vad dom säger Jag förstår typ allt dom säger på engelska och jag är bara 14 år. :huh: k, då vet vi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 26 September 2010 Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 Ja jag kan det men jag kan inte alla ord och det är inge kul att ha en engelska sonic film när man har dom andra på svenska Men du är ju fan 15 år, du borde kunna förstå engelska. +1 Har kunnat engelska sen jag var typ 11 år :) Kan det pretty much (hur säger man det på svenska?) bra och snackar med folk i spel hela tiden :P fable1, go to hell and take your cheap fail with you ;) Men jag kan engelska har jag ju sagt men jag gillar inte tecknade filmer som är engelska så om den inte finns på svenska så skiter jag i den sonic X serien är inte så bra ändå Strunta i den då? :epicfacepalm: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.