Gäst juniorjesper Skrivet 20 September 2010 Rapport Dela Skrivet 20 September 2010 Hej. Nu är det så att min hemliga kompis Patrik Rosqvist har nötat sönder Mw2 och jag har börjat tröttna på L4D2. Vi undrar om det finns något bra och billigt spel som vi kan köra tillsammans. Annars om det inte finns så köper han väl Left 4 Dead 2. Typ som L4D2 eller typ Cod 5. Men Cod 5 verkar inge bra och är gammalt. Så finns det något bra spel? Det som är nice är att man kan köra Coop på L4D2 det vill vi kunna göra asså sammarbeta antingen mot botar eller typ ni förstår? :P Och det som är så jävla nice med L4D2 är att man kan köra 2 stycken Online! Med den kanske inte finns så många spel? xd Ge tips. Fler desto bättre ;) Tacksam för snabba svar! Vi har lite brottom xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 20 September 2010 Rapport Dela Skrivet 20 September 2010 Vänta lite och köp Dead Rising 2 om du vill ha co-op. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 21 September 2010 Rapport Dela Skrivet 21 September 2010 Vänta lite och köp Dead Rising 2 om du vill ha co-op.Dels så var det för dyrt och såg inte lika kuligt som Left 4 Dead 2..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 21 September 2010 Rapport Dela Skrivet 21 September 2010 Kom igen, ingen som har nå spel tips? B) Annars får Patrik köpa L4D2 ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 21 September 2010 Rapport Dela Skrivet 21 September 2010 Vänta lite och köp Dead Rising 2 om du vill ha co-op.Dels så var det för dyrt och såg inte lika kuligt som Left 4 Dead 2..... Det kommer vara roligare och bättre än L4D2, det vet jag. Du borde spara pengar och köpa det istället för ett billigt spel. Men om du verkligen måste ha ett så köp Left 4 Dead 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 21 September 2010 Rapport Dela Skrivet 21 September 2010 Vänta lite och köp Dead Rising 2 om du vill ha co-op. Dels så var det för dyrt och såg inte lika kuligt som Left 4 Dead 2..... Det kommer vara roligare och bättre än L4D2, det vet jag. Du borde spara pengar och köpa det istället för ett billigt spel. Men om du verkligen måste ha ett så köp Left 4 Dead 1. Okej, men jag kommer ju få massa spel på julafton medmera...Fast är L4D2 typ det bästa spelet eller? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 21 September 2010 Rapport Dela Skrivet 21 September 2010 Vänta lite och köp Dead Rising 2 om du vill ha co-op. Dels så var det för dyrt och såg inte lika kuligt som Left 4 Dead 2..... Det kommer vara roligare och bättre än L4D2, det vet jag. Du borde spara pengar och köpa det istället för ett billigt spel. Men om du verkligen måste ha ett så köp Left 4 Dead 1. Okej, men jag kommer ju få massa spel på julafton medmera...Fast är L4D2 typ det bästa spelet eller? :huh: Önska dig DR2 då, men jag tycker det är ganska jämt mellan L4D1 och L4D2.Även fast 2:an är blodigare, har fler banor och mer modes så tycker jag ändå dom är lika bra. Man måste ha spelat Left 4 Dead 1 om man har 2:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xeliaz Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 (redigerat) wwe smackdown vs röv2007 29kr på ginza Redigerat 4 Februari 2011 av xeliaz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.