Hoppa till innehåll

"massdemonstrationer Mot Sd I Hela Sverige"


Laserturken
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 38
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

"Jag vill att vi visar att vi inte stödjer rasism i vårat land, säger initiativtagaren till demonstrationen Felicia Margineanu. "

Måste fan vart bland det dummaste citat jag hört, 5,7% stödjer tydligen "rasism". Oerhört löjligt, det var trots allt folkets vilja som fick in SD i riksdagen. Att demonstrera mot det är helt okej, men det ändrar inte det faktum att svenska folket faktiskt röstade in SD i riksdagen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Äsch, SD är väl inga rasister, dom är missuppfattade och klassas som rasister pga att de är det enda partiet som vågar resa sig upp och säga emot massinvandring. Det verkar som att svenska folket tror att man kommer att mördas av invandrare om man är Sverigedemokrat.

Det finns ingen massinvandring i Sverige idag, det var under 80-90 talet som Sverige tog in flest invandrare men efter det har invandringen inte alls varit stor. Dessutom ljuger sd om deras fakta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Äsch, SD är väl inga rasister, dom är missuppfattade och klassas som rasister pga att de är det enda partiet som vågar resa sig upp och säga emot massinvandring. Det verkar som att svenska folket tror att man kommer att mördas av invandrare om man är Sverigedemokrat.

Det finns ingen massinvandring i Sverige idag, det var under 80-90 talet som Sverige tog in flest invandrare men efter det har invandringen inte alls varit stor. Dessutom ljuger sd om deras fakta.

 

Vad jag vet så har invandringen bara ökat, vad jag hört så har Sverige mer invandrare procentuellt än vad USA och en massa andra länder har. Det tycker jag inte är bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Äsch, SD är väl inga rasister, dom är missuppfattade och klassas som rasister pga att de är det enda partiet som vågar resa sig upp och säga emot massinvandring. Det verkar som att svenska folket tror att man kommer att mördas av invandrare om man är Sverigedemokrat.

 

Det finns ingen massinvandring i Sverige idag, det var under 80-90 talet som Sverige tog in flest invandrare men efter det har invandringen inte alls varit stor. Dessutom ljuger sd om deras fakta.

 

Vad jag vet så har invandringen bara ökat, vad jag hört så har Sverige mer invandrare procentuellt än vad USA och en massa andra länder har. Det tycker jag inte är bra.

 

Sverige har aldrig tagit in så lite in invandrare som de gör idag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då jag går samhäll så har vi pratat mycket politik nu inför valet, och SD är ett ämne som kommer upp väldigt mycket. Jag har ingen ner skriven källa, utan det mesta är vad vi har diskuterat om i klassen, och jag anser att min lärare har en god källa då hon själv är inriktad i dessa ämnen.

 

Men jag antar att migrationsverket har statistik om invandring. Jag håller med att invandringen har ökat sedan några år tillbaka men den är fortfarande inte lika stor som under 80-talet då iran-irak kriget var igång.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...