eeewwhh Skrivet 21 September 2010 Rapport Dela Skrivet 21 September 2010 Jag antog att du höll med Progressive, som egentligen bara sa att eftersom 94.3% inte röstade på SD måste det betyda att de inte heller vill ha dem i riksdagen. Med andra ord vad jag sa lite längre upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 21 September 2010 Rapport Dela Skrivet 21 September 2010 (redigerat) Sergels torg i Stockholm täcktes av människor, efter en uppmaning på Facebook. i lold OnT: de har ju uppnått deras mål, SD är inte rasistiskt Redigerat 21 September 2010 av NuPallarJag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 22 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 September 2010 Börjar bli mer som debatt, antar att någon moderator här kan flytta dit? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 22 September 2010 Rapport Dela Skrivet 22 September 2010 "Jag vill att vi visar att vi inte stödjer rasism i vårat land, säger initiativtagaren till demonstrationen Felicia Margineanu. " Måste fan vart bland det dummaste citat jag hört, 5,7% stödjer tydligen "rasism". Oerhört löjligt, det var trots allt folkets vilja som fick in SD i riksdagen. Att demonstrera mot det är helt okej, men det ändrar inte det faktum att svenska folket faktiskt röstade in SD i riksdagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 22 September 2010 Rapport Dela Skrivet 22 September 2010 Äsch, SD är väl inga rasister, dom är missuppfattade och klassas som rasister pga att de är det enda partiet som vågar resa sig upp och säga emot massinvandring. Det verkar som att svenska folket tror att man kommer att mördas av invandrare om man är Sverigedemokrat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 September 2010 Rapport Dela Skrivet 22 September 2010 ...Det verkar som SD tror att man kommer mördas av en invandrare om man är svensk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 23 September 2010 Rapport Dela Skrivet 23 September 2010 Äsch, SD är väl inga rasister, dom är missuppfattade och klassas som rasister pga att de är det enda partiet som vågar resa sig upp och säga emot massinvandring. Det verkar som att svenska folket tror att man kommer att mördas av invandrare om man är Sverigedemokrat. Det finns ingen massinvandring i Sverige idag, det var under 80-90 talet som Sverige tog in flest invandrare men efter det har invandringen inte alls varit stor. Dessutom ljuger sd om deras fakta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 23 September 2010 Rapport Dela Skrivet 23 September 2010 Äsch, SD är väl inga rasister, dom är missuppfattade och klassas som rasister pga att de är det enda partiet som vågar resa sig upp och säga emot massinvandring. Det verkar som att svenska folket tror att man kommer att mördas av invandrare om man är Sverigedemokrat. Det finns ingen massinvandring i Sverige idag, det var under 80-90 talet som Sverige tog in flest invandrare men efter det har invandringen inte alls varit stor. Dessutom ljuger sd om deras fakta. Vad jag vet så har invandringen bara ökat, vad jag hört så har Sverige mer invandrare procentuellt än vad USA och en massa andra länder har. Det tycker jag inte är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 23 September 2010 Rapport Dela Skrivet 23 September 2010 Äsch, SD är väl inga rasister, dom är missuppfattade och klassas som rasister pga att de är det enda partiet som vågar resa sig upp och säga emot massinvandring. Det verkar som att svenska folket tror att man kommer att mördas av invandrare om man är Sverigedemokrat. Det finns ingen massinvandring i Sverige idag, det var under 80-90 talet som Sverige tog in flest invandrare men efter det har invandringen inte alls varit stor. Dessutom ljuger sd om deras fakta. Vad jag vet så har invandringen bara ökat, vad jag hört så har Sverige mer invandrare procentuellt än vad USA och en massa andra länder har. Det tycker jag inte är bra. Sverige har aldrig tagit in så lite in invandrare som de gör idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 23 September 2010 Rapport Dela Skrivet 23 September 2010 Egentligen borde jag ge en källa på att dem tar in mycket mer än förut, men har du någon källa på att dem tar så lite som du säger nu då :)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 23 September 2010 Rapport Dela Skrivet 23 September 2010 Då jag går samhäll så har vi pratat mycket politik nu inför valet, och SD är ett ämne som kommer upp väldigt mycket. Jag har ingen ner skriven källa, utan det mesta är vad vi har diskuterat om i klassen, och jag anser att min lärare har en god källa då hon själv är inriktad i dessa ämnen. Men jag antar att migrationsverket har statistik om invandring. Jag håller med att invandringen har ökat sedan några år tillbaka men den är fortfarande inte lika stor som under 80-talet då iran-irak kriget var igång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 23 September 2010 Rapport Dela Skrivet 23 September 2010 (redigerat) Sverige har aldrig tagit in så lite in invandrare som de gör idag. Lol. Du vet att genomsnittet under hela 2000-2010 är ungefär 80,000 personer per år? 100,000~ förra året Redigerat 23 September 2010 av fishmaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.