Nacke3000 Skrivet 21 September 2010 Rapport Dela Skrivet 21 September 2010 Tja! Jag har använt skype sedan 27 juli utan problem. Har alltid funkar jätte bra! Men nyss när jag skulle logga in så tryckte jag mig till kontaktlistan som valigt men när skype har varit igång i ungefär 5 sekunder så fryser det. Jag har försök att starta om datorn, dra ut sladden, Logga ut och in flera gånger om. Inget funkar. Man kan inte ens minimera programmet! :( Och då trycker jag på avsluta nu. Då kommer det upp en ruta om felrapport. Skicka/skicka inte Jag behöver vekligen skype och skulle uppskatta snabb hjälp :) Tack så jätte mycket i förväg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 21 September 2010 Rapport Dela Skrivet 21 September 2010 Tja! Jag har använt skype sedan 27 juli utan problem. Har alltid funkar jätte bra! Men nyss när jag skulle logga in så tryckte jag mig till kontaktlistan som valigt men när skype har varit igång i ungefär 5 sekunder så fryser det. Jag har försök att starta om datorn, dra ut sladden, Logga ut och in flera gånger om. Inget funkar. Man kan inte ens minimera programmet! :( Och då trycker jag på avsluta nu. Då kommer det upp en ruta om felrapport. Skicka/skicka inte Jag behöver vekligen skype och skulle uppskatta snabb hjälp :) Tack så jätte mycket i förväg! Men inte installerat om Skype?Testa att ominstallera det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 21 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 September 2010 Glömmde skriva. Har gjort det också! :( Men tack ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 21 September 2010 Rapport Dela Skrivet 21 September 2010 Glömmde skriva. Har gjort det också! :( Men tack ändåAjfan.Hmm... du kör xp... Betedde sig Skype "konstigt" innan det helt slutade fungera? Kanske det är något virus? Scanna datorn och se. Och antar att det inte är någe firewall (låter mycket bättre än brandvägg) som blockerar Skype? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 22 September 2010 Rapport Dela Skrivet 22 September 2010 Testa med att ladda hem en äldre version av skype och försök med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 22 September 2010 Rapport Dela Skrivet 22 September 2010 Testa med att ladda hem en äldre version av skype och försök med den.Providing link.http://www.filehippo.com/download_skype/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 22 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 September 2010 Skype har alltid funkat perfekt! Brandväggen blockerade inte. Men ska starta scanner inatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Alol Skrivet 22 September 2010 Rapport Dela Skrivet 22 September 2010 (redigerat) Glömmde skriva. Har gjort det också! :( Men tack ändåAjfan.Hmm... du kör xp... Betedde sig Skype "konstigt" innan det helt slutade fungera? Kanske det är något virus? Scanna datorn och se. Och antar att det inte är någe firewall (låter mycket bättre än brandvägg) som blockerar Skype? Har inte precis hörtalas om något Virus som ger sig på skype... (Tittat igenom alla signaturer som avira har för skojs skull^^, letar efter största hoten då!) <-- Liten hobby!!! Och Firewallen måste ha varit installerat efter skype ifall han har någon... HMM... Testa att vänta i 1 tim när du har startat upp skype? <-- kan ha blivit seggt! Redigerat 22 September 2010 av jakuln Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.