Hoppa till innehåll

Skype Fryser Sig.


Nacke3000
 Dela

Rekommendera inlägg

Tja!

 

Jag har använt skype sedan 27 juli utan problem. Har alltid funkar jätte bra! Men nyss när jag skulle logga in så tryckte jag mig till kontaktlistan som valigt men när skype har varit igång i ungefär 5 sekunder så fryser det.

Jag har försök att starta om datorn, dra ut sladden, Logga ut och in flera gånger om.

 

Inget funkar. Man kan inte ens minimera programmet! :( Och då trycker jag på avsluta nu. Då kommer det upp en ruta om felrapport. Skicka/skicka inte

 

Jag behöver vekligen skype och skulle uppskatta snabb hjälp :) Tack så jätte mycket i förväg!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja!

 

Jag har använt skype sedan 27 juli utan problem. Har alltid funkar jätte bra! Men nyss när jag skulle logga in så tryckte jag mig till kontaktlistan som valigt men när skype har varit igång i ungefär 5 sekunder så fryser det.

Jag har försök att starta om datorn, dra ut sladden, Logga ut och in flera gånger om.

 

Inget funkar. Man kan inte ens minimera programmet! :( Och då trycker jag på avsluta nu. Då kommer det upp en ruta om felrapport. Skicka/skicka inte

 

Jag behöver vekligen skype och skulle uppskatta snabb hjälp :) Tack så jätte mycket i förväg!

Men inte installerat om Skype?

Testa att ominstallera det :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Glömmde skriva. Har gjort det också! :( Men tack ändå

Ajfan.

Hmm... du kör xp...

 

Betedde sig Skype "konstigt" innan det helt slutade fungera?

 

Kanske det är något virus?

Scanna datorn och se.

 

Och antar att det inte är någe firewall (låter mycket bättre än brandvägg) som blockerar Skype?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Glömmde skriva. Har gjort det också! :( Men tack ändå

Ajfan.

Hmm... du kör xp...

 

Betedde sig Skype "konstigt" innan det helt slutade fungera?

 

Kanske det är något virus?

Scanna datorn och se.

 

Och antar att det inte är någe firewall (låter mycket bättre än brandvägg) som blockerar Skype?

 

Har inte precis hörtalas om något Virus som ger sig på skype... (Tittat igenom alla signaturer som avira har för skojs skull^^, letar efter största hoten då!) <-- Liten hobby!!!

Och Firewallen måste ha varit installerat efter skype ifall han har någon...

HMM... Testa att vänta i 1 tim när du har startat upp skype? <-- kan ha blivit seggt!

Redigerat av jakuln
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...