A16 Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 *suck* Ofc jag har, jag kan få ALLA nya uppdateringar. När kommer det börja kosta igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 (redigerat) *suck* Ofc jag har, jag kan få ALLA nya uppdateringar. När kommer det börja kosta igen? Aldrig om du redan har betalat Redigerat 8 Oktober 2010 av SmeK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 9 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2010 Börjar mindre och mindre bli interreserad av spelet. Sista gången jag körde hade jag fullt upp med steel och red stone sen dog jag. Jag ba åt helvete med detta! Så körde jag inte på ett tag. Nu började jag köra litegran igen fast det är inte lika kul som förut. Måste ha ställen där det finns massor med steel! Pallar inte vandra i en grotta och hacka fram min väg till steel eller ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.