rinosaur Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 det är klart man måste ha halflife! det säger min kompis iallfall! hehe... hoppas jag har rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 10 November 2003 Rapport Dela Skrivet 10 November 2003 har en fråga angående 1.5 vet någon var man akn ladda ner skins för vill ha det värkar kul :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kingofthefire Skrivet 11 November 2003 Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 1.5 är mycket roligare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 11 November 2003 Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 det tycker jag med 8) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4ND3 Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 Ja, 1.5 är bättre. Alla vapnen skjuter helt konstigt på 1.6 tycker jag fast det är ju kul med skölden och dom andra nya vapnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 jag tycker att man knappt ser gubbarna på 1.5 om man jämför med 1.6 . grafikmässigt alltså . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 4 December 2003 Rapport Dela Skrivet 4 December 2003 kankse det men kan någon svara på min fråga var ska man lega in skinsen på 1.5 och sidorna ska man inte bhöva vara medlem ellr något sont och skriv inte sök på google typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 så alla vet så är behöver man inte ha Halflife eller cs 1.5 för att spela 1.6 har hjälpt nårra kompisar med det inte svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 men man behöver en cdkey... vilket man får när man köper halflife.. alltså så måste man ha hl.. rensat.. Vi pratar inte om piratkopior i någon form här och inte heller fildelningprogram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 var laddar man hem 1.6 CS altsså? måste man ha half-life eller? jag har inget cs eller half-life nu måste man ha det ?? nej du behöver inte ha half-life... du måste ladda ner steam för det måste man ha... men det funkar inte med nedladdad cd-key längre du måste köpa en det ska jag göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 jag tycker att man knappt ser gubbarna på 1.5 om man jämför med 1.6 . grafikmässigt alltså . du min kompis skaffade sig 1.5 istället o han har ställt in så att det blir bättre grafik än på 1.6!!! men det går väl oxå att ställa in på 1.6 kanske då men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.