Hoppa till innehåll

Jobba Med It Säkerhet


LeetrN
 Dela

Rekommendera inlägg

Bor du i Stockholm så kan du välja Säkerhetsgymnasiet, dem fokuserar på massa säkerhet inom dator.. En del personer jag känner har fått göra små program som tar bort virus. Sen får man grundläggande väktarutbildning på köpet. Annars är det El - Datorteknik för yrkesjobb, eller om du vill gå lite längre så bör du ta Teknik - Datorteknik.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

well jag tänkte mer om man måste gå typ 3 år högskola sen typ utbilda sig osv

 

min syo kan knappt svenska så jag har svårt att tro att han kan hjälpa mig med detta :rolleyes:

som jag har fattat det så är högskola efter gymnasiet

men gör så att du ser vilken linje du måste gå i, sedan söker du efter gymnasier där du bor

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

well jag tänkte mer om man måste gå typ 3 år högskola sen typ utbilda sig osv

 

min syo kan knappt svenska så jag har svårt att tro att han kan hjälpa mig med detta :rolleyes:

Då är det bara att gå Teknik med inriktning data och programmering, gäller att satsa på så mycket programmering som möjligt i gymnasiet, sen i Teknik programmet så har du allt grundläggande för en bra teknisk högskola.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då är det bara att gå Teknik med inriktning data och programmering, gäller att satsa på så mycket programmering som möjligt i gymnasiet, sen i Teknik programmet så har du allt grundläggande för en bra teknisk högskola.

^what he said.

 

Min kompis går Teknik, och ska välja inriktning programmering i tvåan. Matte A till Matte E. Verkar vara väldigt grundläggande och bred utbildning.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...