CHORDAZBA Skrivet 27 September 2010 Rapport Dela Skrivet 27 September 2010 (redigerat) Helluuuuuuuuuuuuw! CHORDAZBA aka Karo speaking, so listen the fuck up. Det är så att jag har en hemlighet jag burit runt på i ett år nu.. Nämligen så att jag har ett beroende, och det är subway.. Long story short, min syrras pojkvän och jag brukade käka subway ibland, kanske en gång per månad.. Tills han blev säkerhetsvakt på Partille cup och tog hem ungefär 2000st rabattkuponger. Där fanns det subwaykuponger, gissa vad det står på den? "Köp valfri meny för 62kr och få en på köpet" dvs, en 30cm + 2 drickor + 2 chips/kakor/äpplen för endast 62kr. Efter detta så började vi torska sönder subway, vi har spenderat över 1500kr på bara subway, och det är MED kupongerna, vem vet hur mycket vi har spenderat före dom.. Frågan i det hela är, vad beställer du i subway? Vad brukar du välja? Och vart äter du? I centrum eller centralen, go nuts liksom. Själv brukar jag alltid ta; Parmesan & oregano-bröd. Italian BMT & extra ost. <- Varm. Sallad & lök. Southwest sås samt salt & peppar. 2st BBQ chips som jag därefter lägger i mackan Samt cola som dricka. Skriv upp din lista, kanske blir något man kan testa nån dag. :) Redigerat 27 September 2010 av CHORDAZBA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 27 September 2010 Rapport Dela Skrivet 27 September 2010 Få ser vad jag brukar köpa.. Kakor. Yes, det är så jävla dyrt på Subway, jag har fan inte råd att äta där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 September 2010 Rapport Dela Skrivet 27 September 2010 Jag beställer en pizza? Rapto, tryck på lås nästa gång också. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg