Hoppa till innehåll

En Liten Idé Till Admin.


CHORDAZBA
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag tycker den är jävligt bra, visst jag har gjort x antal +1/HAHAHA-inlägg men en sådan rösta upp-knapp skulle göra forumet lite bättre. Det förstörs mer och mer av alla jävla tolvor som är oerhört trögfattade. Jag är för idén. + Jag tycker att moderatorerna låser trådar för snabbt. (Tex. Bildtråden, på en sida har dom en banfunktion där man bannar personen från en hel tråd. Tror det är så iallafall. Dem som skötte sig och lade upp bilder etc. dessa personer förtjänar ju att få ha kvar den? Det ska väl inte drabba alla för att några mongon börjar gå sjukt offtopic?

 

buu

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 75
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Hur många liknande trådar finns det?

 

10?

 

100?

Vill du hellre se trådar om hur lång din jävla kuk är eller trådar som faktiskt bidrar med lite feedback osv?

Fuska börjar bli otroligt tråkigt och skitigt, massa jävla skitungar som går runt och vill veta vad man gör osv, jag gjorde en tråd som va iaf lite mer informativ och va händer? Draghon låser den direkt.

Men visst, vad vi har gjort idag, det är ju mycket bättre!

 

jävla pundare..

 

Dem vill veta vad du gör, du vill veta vad dem äter på subway...

Denna diskussion har varit uppe flera gånger, det är inte så många

som gillar iden och antagligen så gillar inte admin den heller

Vad man äter på subway kan ge ett stort jävla inlägg och en massa information, dvs god information.

 

Vad man gör/gjort kan skrivas såhär "skola" eller "inge"

 

"Skola" eller "kebab"

 

"Skola, hade prov i matten. Det fanns några svåra tal å så men det gick rätt så bra"

"Kebab, för xx kr, den var riktigt god, drack fanta till".

 

Det är samma sak fast, din tråd handlar om en och samma sak.

Förvisso så tycker jag att din tråd inte skulle blivit låst, men det är fortfarande samma sak som IRL-tråden eller vad det nu än är.

 

Sen så fanns det ju i början av nya versionen en stjärnrank inne på profilen, den användes på fel sätt. Därför tror jag admin inte vill ha en liknande nu heller.

 

Enda bra jag kan komma på med detta skulle vara en variant. Att man kan rösta upp inlägg i en tråd. På så sätt kan man lätt och smidigt hitta de mest relevanta svaren i ämnet. En "rösta ner" knapp skulle då inte behövas då man istället anmäler inlägget i fråga.

Så du tycker att inlägg som fått många + ska hamna högre upp i listan?

oh fyfaen, det kommer inte sluta bra. Det kommer bara bli en massa "+a mitt inlägg, så +ar jag ditt.." och liknande.

 

Redigerat av 2FJSKFJSKGJES
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Enda bra jag kan komma på med detta skulle vara en variant. Att man kan rösta upp inlägg i en tråd. På så sätt kan man lätt och smidigt hitta de mest relevanta svaren i ämnet. En "rösta ner" knapp skulle då inte behövas då man istället anmäler inlägget i fråga.

Så du tycker att inlägg som fått många + ska hamna högre upp i listan?

oh fyfaen, det kommer inte sluta bra. Det kommer bara bli en massa "+a mitt inlägg, så +ar jag ditt.." och liknande.

 

 

Menar endast att de inläggen ska bli lättillgängliga på något sätt. Och varför skulle det bli det? Så fruktansvärt omoget beteende. Har man lite vett i skallen och common sense så ska inte det vara något problem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Enda bra jag kan komma på med detta skulle vara en variant. Att man kan rösta upp inlägg i en tråd. På så sätt kan man lätt och smidigt hitta de mest relevanta svaren i ämnet. En "rösta ner" knapp skulle då inte behövas då man istället anmäler inlägget i fråga.

 

Så du tycker att inlägg som fått många + ska hamna högre upp i listan?

oh fyfaen, det kommer inte sluta bra. Det kommer bara bli en massa "+a mitt inlägg, så +ar jag ditt.." och liknande.

 

 

Menar endast att de inläggen ska bli lättillgängliga på något sätt. Och varför skulle det bli det? Så fruktansvärt omoget beteende. Har man lite vett i skallen och common sense så ska inte det vara något problem.

 

Väldigt många här på saknar just det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skulle vart en bra och användbar funktion.

Knappast här på fuska. ;)

 

Varför inte? Det Haze sa va fan perfekt, en tumme ned knapp skulle kunna ta bort spam, mer än 10 tummen ner och det ses som spam och alla spaminlägg ligger dolda och man får välja om man vill se dom.

 

Detta vore en perfekt funktion.

 

 

InTech, problemet är, du kan ge längre svar i subway tråden än vad man gjort idag.

För det första, du kan inte beställa kebab på subway, idiot.

För det andra, jag ville ha en lista om vad man åt så man själv kunde testa det, dvs dela lite med sig.

 

Om vi nu ska låsa alla trådar för onödig tråd så skulle minst 99% av alla trådar i allmänt vara låsta, helt jävla seriöst.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...