Hoppa till innehåll

Skärp Er För I Helvete!


CHORDAZBA
 Dela

Rekommendera inlägg

Nu börjar jag bli stort besviken på er fuskare, och er wannabefuskare.

Det finns en jävla gräns och ni alla går över den.

Otroligt bra trådar med bra syfte låses pga era jävla spam och fucking trollande.

 

Sen moderatorerna, nämner inga namn (Draghon, du.) låser varenda jävla tråd som kan bli något för "onödig tråd" och dom som är onödigare än mitt jävla rövhår låter ni vara uppe, är du/ni helt jävla väck eller?

 

Ni kommer förlora medlemmar om ni håller på såhär. p13-14's tar över med deras jävla perfekta grammatik och finnar på ansiktet medan vi lite äldre måste sitta och titta på er medan ni skriver idiotinlägg.

 

Är helt seriöst less på detta, varje gång jag blir varnad och inte sitter inne på någon månad så blir fuska bara sämre och sämre, nu är ni fan sämst, ni har blivit sämre än fuska.nu och det forumet är omöjligt att vara sämre än.

 

Grattis, hare gött.

 

*inväntar låsning från draghon samt varning*

ps. jag anmäler inlägget själv.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 62
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Nu börjar jag bli stort besviken på er fuskare, och er wannabefuskare.

Det finns en jävla gräns och ni alla går över den.

Otroligt bra trådar med bra syfte låses pga era jävla spam och fucking trollande.

 

Sen moderatorerna, nämner inga namn (Draghon, du.) låser varenda jävla tråd som kan bli något för "onödig tråd" och dom som är onödigare än mitt jävla rövhår låter ni vara uppe, är du/ni helt jävla väck eller?

 

Ni kommer förlora medlemmar om ni håller på såhär. p13-14's tar över med deras jävla perfekta grammatik och finnar på ansiktet medan vi lite äldre måste sitta och titta på er medan ni skriver idiotinlägg.

 

Är helt seriöst less på detta, varje gång jag blir varnad och inte sitter inne på någon månad så blir fuska bara sämre och sämre, nu är ni fan sämst, ni har blivit sämre än fuska.nu och det forumet är omöjligt att vara sämre än.

 

Grattis, hare gött.

 

*inväntar låsning från draghon samt varning*

ps. jag anmäler inlägget själv.

Jag har sett dig gjort flera onödiga inlägg också, så om du klagar på dem borde du också sluta skriva de oseriösa inlägg du gör.

Fuska har varit likadant i år nu, och jag tror inte något kommer att ändras.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

2jh2hjrfdshjjasdahjkfhafd; Chord är en av dom få som har vett här för helvete. Jag fick värsta araben när bildtråden blev låst på grund av tolvåringaar och trettonåringars jävla spammande! Sätt en åldersgräns på detta forumet eller något så vi slipper ohyran.

 

Blir också mer och mer lack för dagarna som går, forumet är ju fan hemskt nu

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu börjar jag bli stort besviken på er fuskare, och er wannabefuskare.

Det finns en jävla gräns och ni alla går över den.

Otroligt bra trådar med bra syfte låses pga era jävla spam och fucking trollande.

 

Sen moderatorerna, nämner inga namn (Draghon, du.) låser varenda jävla tråd som kan bli något för "onödig tråd" och dom som är onödigare än mitt jävla rövhår låter ni vara uppe, är du/ni helt jävla väck eller?

 

Ni kommer förlora medlemmar om ni håller på såhär. p13-14's tar över med deras jävla perfekta grammatik och finnar på ansiktet medan vi lite äldre måste sitta och titta på er medan ni skriver idiotinlägg.

 

Är helt seriöst less på detta, varje gång jag blir varnad och inte sitter inne på någon månad så blir fuska bara sämre och sämre, nu är ni fan sämst, ni har blivit sämre än fuska.nu och det forumet är omöjligt att vara sämre än.

 

Grattis, hare gött.

 

*inväntar låsning från draghon samt varning*

ps. jag anmäler inlägget själv.

Fan va du skriker efter uppmärksamhet eller? Kan du inte försöka vara mogen och sluta skriva med en massa onödiga svärord?

 

Btw, jag såg din signatur nu.. "NY POJKVÄN !! MIN NYA POJKVÄNS NAMN PÅ FUSKA.SE IMvU"

DÖDA SLYNAN FÖR FAN, JÄVLA HORLUDER!

Tycker du att en fjolla om du ska hålla på som du gör här. Tycker du verkligen att det är moget att göra personangrep? Alltså jag förstår inte vad du tänker med. Är du typ en "raw gangster motherfucker" som gillar sossarna? Ursäkta, men du behöver också skärpa dig om du vill att någon annan ska ta dig seriöst.

Redigerat av Progressive
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På samma sätt som du tycker att vi 13-14 åringar är jobbiga så finns det 20-21 årigar som tycker att du är minst lika irriterande/omogen. Och sen finns det ännu äldre som tycker samma sak om 20-21 åringrna, osv. :)

 

Btw, jag tycker inte heller att du är särskilt mogen för din ålder. :)

Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...