💬
Logga in
Fuska.se

När Var Backupen Ifrån?

9 svar · startad

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Nu är sidan äntlige uppe :P...

Men när är denna backup ifrån, hur gammal alltså jämfört när servern gick sönder?

Nivå 8 · Veteranfuskare

Den verkar relativt ny, det inlägg som var gjort närmast kraschen är typ från 29/9 vad jag har sett.

Nivå 6 · Fuskare

Jag verkar ha förlorat runt 5-6 FuskaRank, så ganska ny.

Senast ändrad:

8 Oct 2010
Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin

Inget försvann då ingen backup användes. Allt lades över till den nya servern precis som det var när sidan gick ner.

Nivå 5 · Fuskare

Trådarna ser konstiga ut. Jag ser bara första inlägget, alltså TS inlägg. Sen är det bara spalter med svaren, så jag måste trycka på en av de för att se just det inlägget. Detta är skitjobbigt, är det så för alla?

Nivå 8 · Veteranfuskare

Nej, till höger om inlägget i tråden finns det en knapp det står typ val. Sen kan du välja någonting i menyn där för att få det som vanligt.

Sry för dålig förklaring, är väldigt trött. ;)

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag verkar ha förlorat runt 5-6 FuskaRank, så ganska ny.

↗ till inlägget
Inget försvann då ingen backup användes. Allt lades över till den nya servern precis som det var när sidan gick ner.
:o
9 Oct 2010
Nivå 11 · Veteranfuskare

Dirtman:

http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&amp...t&p=1601704

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Nej, till höger om inlägget i tråden finns det en knapp det står typ val. Sen kan du välja någonting i menyn där för att få det som vanligt.

Sry för dålig förklaring, är väldigt trött. ;)

Tack :)
11 Oct 2010
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

:o

Vafan, måste sett något fel.

My bad :o

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in