Nu är sidan äntlige uppe :P...
Men när är denna backup ifrån, hur gammal alltså jämfört när servern gick sönder?
Nu är sidan äntlige uppe :P...
Men när är denna backup ifrån, hur gammal alltså jämfört när servern gick sönder?
Den verkar relativt ny, det inlägg som var gjort närmast kraschen är typ från 29/9 vad jag har sett.
Jag verkar ha förlorat runt 5-6 FuskaRank, så ganska ny.
Inget försvann då ingen backup användes. Allt lades över till den nya servern precis som det var när sidan gick ner.
Trådarna ser konstiga ut. Jag ser bara första inlägget, alltså TS inlägg. Sen är det bara spalter med svaren, så jag måste trycka på en av de för att se just det inlägget. Detta är skitjobbigt, är det så för alla?
Nej, till höger om inlägget i tråden finns det en knapp det står typ val. Sen kan du välja någonting i menyn där för att få det som vanligt.
Sry för dålig förklaring, är väldigt trött. ;)
↗ till inläggetJag verkar ha förlorat runt 5-6 FuskaRank, så ganska ny.
↗ till inlägget:oInget försvann då ingen backup användes. Allt lades över till den nya servern precis som det var när sidan gick ner.
↗ till inläggetTack :)Nej, till höger om inlägget i tråden finns det en knapp det står typ val. Sen kan du välja någonting i menyn där för att få det som vanligt.
Sry för dålig förklaring, är väldigt trött. ;)
↗ till inläggetVafan, måste sett något fel.↗ till inlägget:oInget försvann då ingen backup användes. Allt lades över till den nya servern precis som det var när sidan gick ner.
My bad :o
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in