Hoppa till innehåll

Achievement


Gäst juniorjesper

Rekommendera inlägg

Gäst juniorjesper

Kan någon hjälpa mig med ett Achievement när man ska rädda en gnome ifrån dark carnival på Left 4 Död 2?

 

Och en till sak jag skulle vilja ha hjälp med. Det är när man ska köra 6 mutations. Asså jag har än så länge kört 2 st. Jag har the passing.. Men är det så att man måste köra en hel bana asså typ hela dead center eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1: Det är väldigt enkelt att göra ensam, jag gjorde det ensam på första försöker första gången jag körde Left 4 Dead 2.

 

2: Du har alltså 4st kvar. Det räknas som att du har spelat "mutationen" när du bara startar "mutationen". Sekunden du startar så räknas det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst juniorjesper

1: Det är väldigt enkelt att göra ensam, jag gjorde det ensam på första försöker första gången jag körde Left 4 Dead 2.

 

2: Du har alltså 4st kvar. Det räknas som att du har spelat "mutationen" när du bara startar "mutationen". Sekunden du startar så räknas det.

Men typ fast jag har kört det så räknas det inte. Det räknas kanske en gång asså 3/5 när jag kanske har kört 20 gånger känns det som. Jag har både klarat av en mutations asså kört hela matchen och sen så har jag kört flera korta gånger...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1: Det är väldigt enkelt att göra ensam, jag gjorde det ensam på första försöker första gången jag körde Left 4 Dead 2.

 

2: Du har alltså 4st kvar. Det räknas som att du har spelat "mutationen" när du bara startar "mutationen". Sekunden du startar så räknas det.

Men typ fast jag har kört det så räknas det inte. Det räknas kanske en gång asså 3/5 när jag kanske har kört 20 gånger känns det som. Jag har både klarat av en mutations asså kört hela matchen och sen så har jag kört flera korta gånger...

 

han(gnomen) måste vara i var enda safehause och i helikopten.

vem som helst kan ha gnomen i heilkopten för att hela laget får Achievementen(de e typ en Team Achievement)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst juniorjesper

1: Det är väldigt enkelt att göra ensam, jag gjorde det ensam på första försöker första gången jag körde Left 4 Dead 2.

 

2: Du har alltså 4st kvar. Det räknas som att du har spelat "mutationen" när du bara startar "mutationen". Sekunden du startar så räknas det.

Men typ fast jag har kört det så räknas det inte. Det räknas kanske en gång asså 3/5 när jag kanske har kört 20 gånger känns det som. Jag har både klarat av en mutations asså kört hela matchen och sen så har jag kört flera korta gånger...

 

han(gnomen) måste vara i var enda safehause och i helikopten.

vem som helst kan ha gnomen i heilkopten för att hela laget får Achievementen(de e typ en Team Achievement)

 

Är det sant? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är ganska säker på det, och "Mutation Overlord" eller vad den heter räknas bara när du spelar mutations som du INTE har spelat. Så du kan spela Mutation 1 100ggr och det kommer bara räknas 1 gång. Men när det kommer en ny och du spelar den så räknas den direkt. Osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...