Gäst juniorjesper Skrivet 4 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2010 Kan någon hjälpa mig med ett Achievement när man ska rädda en gnome ifrån dark carnival på Left 4 Död 2? Och en till sak jag skulle vilja ha hjälp med. Det är när man ska köra 6 mutations. Asså jag har än så länge kört 2 st. Jag har the passing.. Men är det så att man måste köra en hel bana asså typ hela dead center eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 4 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2010 1: Det är väldigt enkelt att göra ensam, jag gjorde det ensam på första försöker första gången jag körde Left 4 Dead 2. 2: Du har alltså 4st kvar. Det räknas som att du har spelat "mutationen" när du bara startar "mutationen". Sekunden du startar så räknas det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 5 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2010 1: Det är väldigt enkelt att göra ensam, jag gjorde det ensam på första försöker första gången jag körde Left 4 Dead 2. 2: Du har alltså 4st kvar. Det räknas som att du har spelat "mutationen" när du bara startar "mutationen". Sekunden du startar så räknas det. Men typ fast jag har kört det så räknas det inte. Det räknas kanske en gång asså 3/5 när jag kanske har kört 20 gånger känns det som. Jag har både klarat av en mutations asså kört hela matchen och sen så har jag kört flera korta gånger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 6 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2010 1: Det är väldigt enkelt att göra ensam, jag gjorde det ensam på första försöker första gången jag körde Left 4 Dead 2. 2: Du har alltså 4st kvar. Det räknas som att du har spelat "mutationen" när du bara startar "mutationen". Sekunden du startar så räknas det. Men typ fast jag har kört det så räknas det inte. Det räknas kanske en gång asså 3/5 när jag kanske har kört 20 gånger känns det som. Jag har både klarat av en mutations asså kört hela matchen och sen så har jag kört flera korta gånger... han(gnomen) måste vara i var enda safehause och i helikopten.vem som helst kan ha gnomen i heilkopten för att hela laget får Achievementen(de e typ en Team Achievement) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 6 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2010 1: Det är väldigt enkelt att göra ensam, jag gjorde det ensam på första försöker första gången jag körde Left 4 Dead 2. 2: Du har alltså 4st kvar. Det räknas som att du har spelat "mutationen" när du bara startar "mutationen". Sekunden du startar så räknas det. Men typ fast jag har kört det så räknas det inte. Det räknas kanske en gång asså 3/5 när jag kanske har kört 20 gånger känns det som. Jag har både klarat av en mutations asså kört hela matchen och sen så har jag kört flera korta gånger... han(gnomen) måste vara i var enda safehause och i helikopten.vem som helst kan ha gnomen i heilkopten för att hela laget får Achievementen(de e typ en Team Achievement) Är det sant? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 6 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2010 Är ganska säker på det, och "Mutation Overlord" eller vad den heter räknas bara när du spelar mutations som du INTE har spelat. Så du kan spela Mutation 1 100ggr och det kommer bara räknas 1 gång. Men när det kommer en ny och du spelar den så räknas den direkt. Osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Okej. Men vart ungefär kan jag hitta gnomen?:P Och hur ofta kommer det en ny mutation xd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.