LOLOL Skrivet 4 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2010 Konsollen är nog gammal, men man kanske har emulator om ni fattar vad jag menar. Det senaste spelet jag klarade var Conker's Bad Fur Day. Fett ägigt spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 4 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2010 Zelda oot för andra gången :D men mina kontroller börjar bli utslitnan u :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 5 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2010 Zelda oot för andra gången :D men mina kontroller börjar bli utslitnan u :( Jag har också 64 men jag hann aldrig köpa dom bästa spelen så jag har dom till emulator Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Zelda oot för andra gången :D men mina kontroller börjar bli utslitnan u :( På tal om utslitna kontroller.. Vet någon var man kan köpa en lös styrspak till 64 kontrlollen?? Vet att det finns men hittar inget bra ställe att beställa från.. Och set senaste spelet jag klarade hmm... vet inte men tror det var majoras mask för 2:a gången men 100% nu :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Var väl Kirby 64: The Crystal Shards för några år sedan. Ett av dom bästa spelen till 64. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 3 November 2010 Rapport Dela Skrivet 3 November 2010 Typ Zelda OoT, jag sålde det för länge sen så det var några år sedan jag klarade det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 3 November 2010 Rapport Dela Skrivet 3 November 2010 Super Smash Brothers- Vårt ca 10 år gamla 64 dog när min jag och min bror dumt nog försökte laga en sladd till en kontroll samtidigt som kontrollen satt i och 64:at var igång. Men nu har vi ett nytt, med en ny kontroll också! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg