Gäst Dreamhacker Skrivet 5 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2010 Tjena tjena, har tänkt köpa nytt headset för mitt nuvarande är trasigt. har tänkt på steelseries Sibiria V2 eller vad det heter. Elelr finns det nåt annat?. Krav: *bra ljud *bra mic *Lång sladd *Bra bas *Ska kunna ha högt ljud i det + och nåt mer som jag inte kommer på... Budget: 800:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 5 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2010 Siberia V2 är riktigt bra. Enda problemet jag märkt är att det kan höras lite otydligt för andra när man snackar i micken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 5 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2010 Siberia V2 är riktigt bra. Enda problemet jag märkt är att det kan höras lite otydligt för andra när man snackar i micken.Vänta, vad? Pratar vi om samma headset, eller är det du som använder micen fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 5 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2010 Siberia V2 är riktigt bra. Enda problemet jag märkt är att det kan höras lite otydligt för andra när man snackar i micken.Vänta, vad? Pratar vi om samma headset, eller är det du som använder micen fel? Jag har inte ens det headsetet, men min kompis har det. När han snackar så låter allt otydligt i det, men han kanske har konstiga inställningar eller nå. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 5 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2010 (redigerat) Siberia V2 är riktigt bra. Enda problemet jag märkt är att det kan höras lite otydligt för andra när man snackar i micken. Vänta, vad? Pratar vi om samma headset, eller är det du som använder micen fel? Jag har inte ens det headsetet, men min kompis har det. När han snackar så låter allt otydligt i det, men han kanske har konstiga inställningar eller nå. :) Det är nog så ;). Blir -Steelseries Siberia V2'. tack för all hjälp ;) tror jag skickar lite FM till ReMemberMe :gitarr: Redigerat 5 Oktober 2010 av Dreamhacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.