Gäst Dreamhacker Skrivet 5 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2010 (redigerat) tjena, nu ska jag få en ny dator för jag har varit så snäll(hehe). tänkt köpa en för runt 8,5k Eller mer, inte över 10,000 Det ska vara värt att höja min budget också :D. har tänkt spela CSS och CS på den. Kanske Wow i framtiden. Och andra Grafik-Krävandespel också. Slutsats. *En gaming dator *budget: 8,5k - 10k *Ska kunna spela Prestanda-Grafik/Krävandespel. Ska kunna överklocka den också glömde jag. ska vara bra kylning osv...(kanske vattenkylning) ;) Och ett bra chassi. Inte mer än 1500:-. Redigerat 8 Oktober 2010 av Dreamhacker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Någon som kan lägga ihop en åt mig? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Har vi inte rekommenderat datorer åt dig i samma prisklass i dina andra trådar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Har vi inte rekommenderat datorer åt dig i samma prisklass i dina andra trådar? Vadå VI?. hahah XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yrte Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 haha, den va kul dreamhacker! hohohoho Seriöst, du är helt jävla dum i huvet. Med vi menar han såklart hela fuska. Men visst, när man är så otroligt jävla trögfattad som du är så händer sånt där. Stick härifrån bara, gå tillbaks till skolan och lär dig hur man stavar. Men när man är så jävla bortskämd som du är, så tar man väl inget ansvar. Riktigt jävla sorglig är du. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Stick själv ;) Jävla Fuskarank 1. Som tror att du är något. Ingen vill ha dig här. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Stick själv ;) Jävla Fuskarank 1. Som tror att du är något. Ingen vill ha dig här. :) Skulle nog säga detsamma om dig, tror btw inte på att du kommer köpa någon dator då du gör nya trådar hela tiden osv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yrte Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Om jag nu hade varit så ny så skulle jag inte veta att du fixar en ny dator hela jävla tiden? Tänk lite innan du uttrycker dig. Jag har varit här mycket längre än dig, blev medlem 2004. Argumentera gärna tillbaks, ska bli kul att se hur du skämmer ut dig själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Om jag nu hade varit så ny så skulle jag inte veta att du fixar en ny dator hela jävla tiden? Tänk lite innan du uttrycker dig. Jag har varit här mycket längre än dig, blev medlem 2004. Argumentera gärna tillbaks, ska bli kul att se hur du skämmer ut dig själv. DU_ skämmer ut dig själv efter som du säger tyligen att du har "dubbel acc". Om du inte vet så kan du ju läsa http://www.fuska.se/forum/index.php?act=boardrules Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yrte Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Jag vet mycket väl om vad jag har skrivit. Grejen är det att jag inte bryr mig ett skit om vad fuska kommer göra mot mig. Och fel, jag har trippel acc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Om jag nu hade varit så ny så skulle jag inte veta att du fixar en ny dator hela jävla tiden? Tänk lite innan du uttrycker dig. Jag har varit här mycket längre än dig, blev medlem 2004. Argumentera gärna tillbaks, ska bli kul att se hur du skämmer ut dig själv. DU_ skämmer ut dig själv efter som du säger tyligen att du har "dubbel acc". Om du inte vet så kan du ju läsa http://www.fuska.se/forum/index.php?act=boardrules Skämmer han ut sig? :_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Tråd urspårad. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg