Gäst juniorjesper Skrivet 7 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2010 Hej. Min Dad, har en dator. En dålig dator tycker jag. Men när jag kör CALL OF DUTY MODERN WARFARE 2 (two) så först så var det så här: och det gick att köra men inte flytande. Men efter jag installerade nya drivers så det såg vanligt ut, så blev det bluescreen efter ett tag man hade spelat. Så jag undrar om jag ska köpa en fläkt till han och sätta på grafikkortet? Vad kan jag uppgradera och är det värt det? Eller är det bättre att köra på den här ett tag sen köpa en helt ny eller? Specs* Amd Athlon 64 3500+ (2,2 Ghz, 1core) 1 Gb ram, Tror det är ca 200 Mhz Ati Radeon X1550 (ej 1650) Asså jag letar efter en grafikkorts fläkt och kanske tips om att uppdatera den eller nått sånt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 7 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2010 two words, köp ny Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Ingen ide att uppgradera den. Köp en helt ny, allt i den där suger. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.