Nacke3000 Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Tja! När jag loggar in på spelet för att köra online hittar jag inga games eller servrar. Varför? Måste jag göra något för att dom ska komma upp? Uppskattar snabb hjälp! Vill spela mitt nya spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Antar att du menar PC? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 8 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Jag har PC ja. Sorry om jag var otydlig. Så hur hittar man servrarna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FilipFiles Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 Jag har sama problem jag med kan nån berätta please Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 12 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 (redigerat) Jag löste problemet! !EA live chat! Här är en guide på hur man löser problemet! http://support.ea.com/cgi-bin/ea.cfg/php/e...amp;p_topview=1 Redigerat 12 Oktober 2010 av Nacke3000 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raosmaosen Skrivet 13 November 2010 Rapport Dela Skrivet 13 November 2010 hmm..hade samma problem men en geek kompis hjälpte mej gå in i C:\Program Files\Electronic Arts\Battlefield Bad Company 2 tryck sedan på bfbc2 updater... Jag har sama problem jag med kan nån berätta please gå bara in i C:\Program Files\Electronic Arts\Battlefield Bad Company 2 och tryck på bfbc2 updater Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg