Escain Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 ja ville ba säja te alla som bor i göteborg, att lördagen den 22 i frölunda torg, kommer de vara en massa sagan om ringen grejor där, mellan 11.00- 16.00 tror ja...man kan vinna ett riktigt svärd! den som en alv använde för att få av ringen av sauron! och man kommer att se en massa alver å orcher å sånt oxå...så gå dit om ni kan!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 japp jag vill se hur dem förstör ringen jag vet hur dem gör det men ni vill vell inte veta det en det ska vara spännande Gollum Biter av Frodo Fingret Och Ramlar Ner I Elden Och Så Förstörs Ringen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 ååååååååhhhh... nån kanske inte har vetat slutet! så kommer du och berättar det! fast det är ju inte helt slut än inte enligt böckerna!hehe... gissa vad som händer sen...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 NEEEJ! Det ända jag inte ville var att veta slutet, och så skriver en det.. Nu förstörs hela glädjen när jag går och ser filmen på bio ju! Nu blev jag ledsen.. Hoppas att det är mer än så bara.. För jag visste inte slutet :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 det är ändå lite efter slutet så du vet! :P :arrow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 japp jag vill se hur dem förstör ringen jag vet hur dem gör det men ni vill vell inte veta det en det ska vara spännande Gollum Biter av Frodo Fingret Och Ramlar Ner I Elden Och Så Förstörs Ringen GAAAAAAH, Jämt ska goda vinna! Det här är ju inte kul nåt mer! Alltid ska dom goda vinna aldrig onda! Snart vill man väl inte se på en till film för dom goda kommer ju som vanligt att vinna! :evil: :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 Det var mej en bevittig kommentar Chippet! Donald, det behöver ju inte alltid va så, dessutom är triologin om Sagan om ringen så fruktansvärt fantastiskt bra! Så om onda skulle vunnit där hade det vart en stor sorg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 Skulle d det? Men isåfall borde det väl vart stora artiklar om det i tidningen nån gång? Har aldrig hört talas om det nämligen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 jaa... när dog tokien var det länge sen!??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 jag ville inte heller höra slutet men nu vet man ju det så det är inge kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Tolkien dog den 2 sep 1973 om ni undrar, så det var ett tag sen.. gameking, jag håller med dig, man kan ju inte berätta slutet för de som inte sett filmen, det är fruktansvärt tråkigt asså.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 japp jag vill se hur dem förstör ringen jag vet hur dem gör det men ni vill vell inte veta det en det ska vara spännande Gollum Biter av Frodo Fingret Och Ramlar Ner I Elden Och Så Förstörs Ringen GAAAAAAH, Jämt ska goda vinna! Det här är ju inte kul nåt mer! Alltid ska dom goda vinna aldrig onda! Snart vill man väl inte se på en till film för dom goda kommer ju som vanligt att vinna! :evil: :evil: jag är också trött på att dom goda ska vinna hela tiden men jag måste sluta berätta sluten hela TIDEN jag är så trött på mig själv jag kan alla slut nästan och berättar dom hela tiden!!!!!!!!!!!! JAG ÄR SÅ j***A TRÖTT PÅ DET!!!!!!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.