Hoppa till innehåll

sagan om konungens återkommst


Gäst 0012
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 41
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det är bra att du är ledsen för det men det där var ju lite på tal om överdrift om man säger så..

 

Och varför ska onda vinna då? Det är la inge roligt när ondskan segrar? Men tyvärr gör den de på vissa filmer..

 

Jo men det är ju inget kul om goda jämt ska vinna! nu mera vet man ju vad som händer så då är det inge kul att se på mer filmer!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men Donald, alla filmer handlar inte om gott och ont, det kan vara filmer som är helt olikt det! Så att se på filmer är inget problem, dock håller jag med dig om att det är tråkigt att se på filmer som man kan gissa slutet på, men då är det ju regissörens problem att göra filmen så bra och outförutsägbar det går ;)

 

Men jag bryr mej egentligen inte, om onda vinner i sagan om ringen triologin så rör det mej inte, triologin är så bra i alla fall!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är bra att du är ledsen för det men det där var ju lite på tal om överdrift om man säger så..

 

Och varför ska onda vinna då? Det är la inge roligt när ondskan segrar? Men tyvärr gör den de på vissa filmer..

 

Jo men det är ju inget kul om goda jämt ska vinna! nu mera vet man ju vad som händer så då är det inge kul att se på mer filmer!

 

 

 

jag tittar sällan på filmer för att dom nästan inte är bra jag gillar skräckfilmer och trillhers (eller vad dom kallas)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...