Gäst juniorjesper Skrivet 9 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2010 Hej. Jag satt och filmade när jag körde. Alldeles nyss :) Vad tycker ni om videon? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 9 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2010 (redigerat) Du borde skämmas för att du suger så jävla hårt och inte kan köra utan hacks. Du förstör bara för andra. Redigerat 9 Oktober 2010 av FreakyStyley Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 9 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2010 HAHAHHAHAHAHAHHAHAH, vilket jävla troll. Hyckleri så det skriker om det! fjunisjesper om MW2: "ZOMG JÄVLA HACKERS!" - Så hackade han själv. Och nu hackar han i COD4 också, jävla pajas! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 9 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2010 Värdelöst skräp. /thread Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 Hej. Jag satt och filmade när jag körde. Alldeles nyss :) Vad tycker ni om videon? :rolleyes: NICE ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 Hej. Jag satt och filmade när jag körde. Alldeles nyss :) Vad tycker ni om videon? :rolleyes: NICE ;) Hoppas att du inte menar det. -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 Hej. Jag satt och filmade när jag körde. Alldeles nyss :) Vad tycker ni om videon? :rolleyes: NICE ;) håller med digriktigt nice att hålla på att rage-killa allt och alla och samtidigt klaga på alla som hackar sjukt nice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 14 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 Hej. Jag satt och filmade när jag körde. Alldeles nyss :) Vad tycker ni om videon? :rolleyes: NICE ;) Hoppas att du inte menar det. -_- Jo jag menar det wh e nice anledning till att jag aldrig kör med den är att man kan bli bannat på nästan alla spel!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fhy Skrivet 25 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2010 Bra Video :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 25 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2010 Hej. Jag satt och filmade när jag körde. Alldeles nyss :) Vad tycker ni om videon? :rolleyes: Jag gillade den. HAHAHHAHAHAHAHHAHAH, vilket jävla troll.Hyckleri så det skriker om det! fjunisjesper om MW2: "ZOMG JÄVLA HACKERS!" - Så hackade han själv. Och nu hackar han i COD4 också, jävla pajas! Som hämnd :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg