kattus Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Hej, har tänkt skaffa 2 nya kort när pengar finns (inom några månader ;)) Och eftersom mitt nuvarande Gigabyte GA-790XTA-UD4 är lite dumt byggt (tycker jag) skulle inte mitt ljudkort och internet kort få plats :( Kör nu med 1 graffikort och dom, blir fullt :( Helst ASUS btw ;) Intergrerad grafik suger, så sånt skit behövs inte. Lampor på moderkort gillas. Budget: Typ 3-4k Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 (redigerat) Vad menar du? "Blir fult". Du har sagt till _mig att "Skit samma om det blir fult" Det är inte huvudsaken, Bara det blir bra prestanda osv..:! :). Redigerat 10 Oktober 2010 av Dreamhacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Vad menar du? "Blir fullt". Du har sagt till _mig att "Skit samma om det blir fult" Det är inte huvudsaken, Bara det blir bra prestanda osv..:! :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Extra Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 Hej, har tänkt skaffa 2 nya kort när pengar finns (inom några månader ;)) Och eftersom mitt nuvarande Gigabyte GA-790XTA-UD4 är lite dumt byggt (tycker jag) skulle inte mitt ljudkort och internet kort få plats :( Kör nu med 1 graffikort och dom, blir fullt :( Helst ASUS btw ;) Intergrerad grafik suger, så sånt skit behövs inte. Lampor på moderkort gillas. Budget: Typ 3-4k Varför använder du inte det inbyggda ljudkortet? Sen vad är det för kontakter ljudkortet och internet kortet använder så blir det lite lättare att leta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 13 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2010 Hej, har tänkt skaffa 2 nya kort när pengar finns (inom några månader ;)) Och eftersom mitt nuvarande Gigabyte GA-790XTA-UD4 är lite dumt byggt (tycker jag) skulle inte mitt ljudkort och internet kort få plats :( Kör nu med 1 graffikort och dom, blir fullt :( Helst ASUS btw ;) Intergrerad grafik suger, så sånt skit behövs inte. Lampor på moderkort gillas. Budget: Typ 3-4k Varför använder du inte det inbyggda ljudkortet? Sen vad är det för kontakter ljudkortet och internet kortet använder så blir det lite lättare att leta. Inbyggda suger, testade att använda det igen och helvete va hemst :Söh det är 7.1 kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 14 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 Menar du att du ska köpa ett nytt moderkort sedan ett nytt grafikkort? Då måste vi ju ha specs på ditt nuvarande grafikkort... nätagg ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.