Vinnne Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 (redigerat) Yo, när jag ska spela in cod med fraps, om jag kryssar i "Record Sound" Och sen när jag ska titta på videon så kommer inget in-game ljud, jag hör ett högt brus. Någon som vet om man ska ändra inställningar i kontrollpanelen eller något? WindowsXP Fraps 3.2.2 Tyvm. Om det nu är nåt med ljudkortet och att jag måste uppdatera drivrutiner får ni gärna hjälpa till. Vet inte om detta ska vara i Cod forumet eller i nåt annat forum. Mod får flytta :P Redigerat 10 Oktober 2010 av Vinne12 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Yo, när jag ska spela in cod med fraps, om jag kryssar i "Record Sound" Och sen när jag ska titta på videon så kommer inget in-game ljud, jag hör ett högt brus. Någon som vet om man ska ändra inställningar i kontrollpanelen eller något? WindowsXP Fraps 3.2.2 Tyvm. Om det nu är nåt med ljudkortet och att jag måste uppdatera drivrutiner får ni gärna hjälpa till. Vet inte om detta ska vara i Cod forumet eller i nåt annat forum. Mod får flytta :P Den spelar in i micen om du kryssar i den rutan, det är det som är "Bruset" . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 10 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Hur spelar jag in ingame ljudet då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Kryssa inte i "record sound" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 10 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Om jag inte kryssar i record sound, då hör jag inte bruset, men hör inte heller in-game ljudet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 :_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 11 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Testa att kryssa i rutan där det står Windows input... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 11 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Har testat det där med windows input, om det inte framgick i första inlägget. Och jag testade kryssa ur 'Don't sync audio and video' Funkade inte heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg