Hej admin, jag tycker du borde göra om hela designen så att den använder sig utav premium fuska, den är stilren. Mycket finare än vanliga.
Det är upp till dig iaf. Sa bara vad jag tycker.
Hej admin, jag tycker du borde göra om hela designen så att den använder sig utav premium fuska, den är stilren. Mycket finare än vanliga.
Det är upp till dig iaf. Sa bara vad jag tycker.
Han vill antagligen tjäna pengar, därför så blir det nog inte så :).
↗ till inläggetMed all rätt.Han vill antagligen tjäna pengar, därför så blir det nog inte så :).
Förstår inte hur ni tycker den är skön, tycker personligen att all text ser suddig och utsmetad ut, ger mig bara huvudvärk...
↗ till inläggetJag gillar den inte heller. Jag använder Frosty Fuska.Förstår inte hur ni tycker den är skön, tycker personligen att all text ser suddig och utsmetad ut, ger mig bara huvudvärk...
↗ till inläggetHåller med lite angående texten. Har förgäves försökt zooma in/ut så att man ser texten. Hittar inte direkt någon upplösning som fungerar. :/Förstår inte hur ni tycker den är skön, tycker personligen att all text ser suddig och utsmetad ut, ger mig bara huvudvärk...
Frosty Fuska är jävligt mycket finare.
Fonten har nu justerats på "Premium Fuska".
Någon får gärna lägga upp en bild så man får se hur det ser ut nu då.
↗ till inläggetDu har ju fått ett mail med gratis vip, så du kan ju kolla.Någon får gärna lägga upp en bild så man får se hur det ser ut nu då.
EDIT: Jag ser ingen skillnad?
Det gick jag isåfall miste om.
Min epostadress har gått ut.
När fick man det mailet då?
↗ till inläggetHåller med, blir mest att man bara stirrar på texten istället för att läsa den...Förstår inte hur ni tycker den är skön, tycker personligen att all text ser suddig och utsmetad ut, ger mig bara huvudvärk...
↗ till inläggetIgår.Det gick jag isåfall miste om.
Min epostadress har gått ut.
När fick man det mailet då?
↗ till inläggetTesta och tryck CTRL+F5 när du bytt till temat.↗ till inläggetDu har ju fått ett mail med gratis vip, så du kan ju kolla.Någon får gärna lägga upp en bild så man får se hur det ser ut nu då.
EDIT: Jag ser ingen skillnad?
↗ till inläggetDet är en mycket stor skillnad. ;)Ser ingen skillnad, men det kanske bara är jag som inte kommer ihåg hur det såg ut innen. Så här ser det ut för mig iaf:
Vissa bokstäver blev bättre på Premium skalet, men det är fortfarande grynigt. Håller mig till Frosty.
Någon som kan posta en bild då man ser hela sidan? :)
Rätt så snyggt faktiskt. Dock så vill jag inte betala för att få den stilen. Denna är bättre :).
Dock så undrade jag faktiskt varför så många hade fuskavip plötsligt x). Nu fick jag svaret.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in