Kira1 Skrivet 12 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 Finns det inget lättare sätt eller ett program så man kan göra det på ett lättare sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 Finns det inget lättare sätt eller ett program så man kan göra det på ett lättare sätt är inte så jätte insatt i andra program men det finns säkerligen liknande program som paint som man kan ta bort mycket lättare, sök på google, annars är det ju bara att be någon på fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 13 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2010 Finns det inget lättare sätt eller ett program så man kan göra det på ett lättare sätt:_ Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 13 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2010 Ok men jag rågar alltid nudda gubben när jag och då måste jag stänga ner och börja om igen finns det inget sätt att få tillbaks det man suddat bort utan att man måste stänga ner paint och ta upp det igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 13 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2010 Ok men jag rågar alltid nudda gubben när jag och då måste jag stänga ner och börja om igen finns det inget sätt att få tillbaks det man suddat bort utan att man måste stänga ner paint och ta upp det igenDu menar en "Ångra"-knapp? Jag vet faktiskt inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 13 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2010 Prova Ctrl+Z. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 13 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2010 Ok men jag rågar alltid nudda gubben när jag och då måste jag stänga ner och börja om igen finns det inget sätt att få tillbaks det man suddat bort utan att man måste stänga ner paint och ta upp det igenCTRL+Z. Men du kommer fortfarande inte kunna ha honom i bakgrunden, Paint klarar inte tranparens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 13 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2010 Finns det inget annat program som klarar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xagez Skrivet 13 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2010 (redigerat) Photoshop GIMP Paint.net Photoshop om du har det, om inte GIMP. Redigerat 13 Oktober 2010 av Xagez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 13 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2010 Kostar nåt av dom programen pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 13 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2010 Ok men jag rågar alltid nudda gubben när jag och då måste jag stänga ner och börja om igen finns det inget sätt att få tillbaks det man suddat bort utan att man måste stänga ner paint och ta upp det igenCTRL+Z. Men du kommer fortfarande inte kunna ha honom i bakgrunden, Paint klarar inte tranparens. Jo, iaf i den mån att han kan göra det han nu säger att han vill. Det har Antonioz redan förklarat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 13 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2010 Kostar nåt av dom programen pengar Vill du ha all information severad på silverfat? http://www.adobe.com/products/photoshop/fa.../?promoid=BPDEK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.