Rhino Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Skrivet 11 Oktober 2010 Finns det nån bra, o nån lätt sådan? Vill typ kunna lägga till musik och sen typ göra till lite effekter. och inga töntiga windows moviemaker effekter som gör att filmen blir svartvit. :s Finns det nån bra? :huh: Citera
Rammus Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Skrivet 12 Oktober 2010 Jag anmälde din andra tråd för x2 trådar, men nu till ämnet. Sony Vegas 9.0c? Finns hur många program som helst, frågan är bara vilket du gillar och alla har nästan samma funktioner. Menar, du kommer knappats vilja betala för det va? Då får du köra på en 3.7! ;) Mer säger jag i PM. Citera
swagzter Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Skrivet 12 Oktober 2010 Själv använder jag Adobe After Effects för "effekter" och Sony Vegas för videoredigering, dvs ljud och klippning. Citera
Rhino Skrivet 12 Oktober 2010 Författare Rapport Skrivet 12 Oktober 2010 Jag anmälde din andra tråd för x2 trådar, men nu till ämnet. Sony Vegas 9.0c? Finns hur många program som helst, frågan är bara vilket du gillar och alla har nästan samma funktioner. Menar, du kommer knappats vilja betala för det va? Då får du köra på en 3.7! ;) Mer säger jag i PM. MKay. ^^. Vill helst inte betala för det blir bara ett litet projekt. :D Citera
Rammus Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Skrivet 12 Oktober 2010 Jag anmälde din andra tråd för x2 trådar, men nu till ämnet. Sony Vegas 9.0c? Finns hur många program som helst, frågan är bara vilket du gillar och alla har nästan samma funktioner. Menar, du kommer knappats vilja betala för det va? Då får du köra på en 3.7! ;) Mer säger jag i PM. MKay. ^^. Vill helst inte betala för det blir bara ett litet projekt. :D Använd "Trail" i 30 dagar? Kolla inlägget ovanför ditt. Citera
Rhino Skrivet 12 Oktober 2010 Författare Rapport Skrivet 12 Oktober 2010 Jag anmälde din andra tråd för x2 trådar, men nu till ämnet. Sony Vegas 9.0c? Finns hur många program som helst, frågan är bara vilket du gillar och alla har nästan samma funktioner. Menar, du kommer knappats vilja betala för det va? Då får du köra på en 3.7! ;) Mer säger jag i PM. MKay. ^^. Vill helst inte betala för det blir bara ett litet projekt. :D Använd "Trail" i 30 dagar? Kolla inlägget ovanför ditt. Aa, ska testa det. :] Citera
Rammus Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Skrivet 12 Oktober 2010 Jag anmälde din andra tråd för x2 trådar, men nu till ämnet. Sony Vegas 9.0c? Finns hur många program som helst, frågan är bara vilket du gillar och alla har nästan samma funktioner. Menar, du kommer knappats vilja betala för det va? Då får du köra på en 3.7! ;) Mer säger jag i PM. MKay. ^^. Vill helst inte betala för det blir bara ett litet projekt. :D Använd "Trail" i 30 dagar? Kolla inlägget ovanför ditt. Aa, ska testa det. :] DO IT, GL! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.