loopen Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 (redigerat) Tja! Jag testade CamStudio nyss, och upptäckte att det bara spelar in ljud från micen, inte från speakerna, jag har redan kollat inställningarna och inte hittat någonting där. Så nu hade jag tänkt att fråga på fuska. Redigerat 12 Oktober 2010 av Maximate Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 Helvete, kolla igenom inställningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 12 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 Helvete, kolla igenom inställningar.Har gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 Helvete, kolla igenom inställningar.Har gjort det. Koppla in skiten, välj enhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox2 Skrivet 14 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 (redigerat) Helvete, kolla igenom inställningar. Har gjort det. Koppla in skiten, välj enhet. znk sluta vara så förbannad och ta det som en man Redigerat 14 Oktober 2010 av 360Xbox2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 14 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 Helvete, kolla igenom inställningar. Har gjort det. Koppla in skiten, välj enhet. znk sluta vara så förbannad och ta det som en man ? :huh: Hur svårt är det att byta enhet i något program? Ska finnas "Hjälp-filer" också, så en tråd om detta är HELT onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.