joakim10 Skrivet 13 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2010 hej,undrar vad det är för spelhörna. för när jag är på min profil kan man kolla räkorden men jag har ju inga räkord ;) men när jag kollar på såna som har rökord så trycker jag på spel länken men står det att en admistoin grejs vet inte har stängt eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 13 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2010 den har varit avständ i (2)år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 13 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2010 Förstår inte varför den fortfarande finns kvar i profilen. Helt onödigt då spelhörnan antagligen inte kommer tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 14 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 Precis, spelhörnan har funnits men togs ur funktion för ca 2 år sedan. Varför admin inte har tagit bort allt som har med den att göra vet jag inte, det beror förmodligen bara på lathet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 14 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 Det har berott snarare på att den skulle ha försvunnit efter sommaren. Men pga. händelser så kommer nästa uppdatering av Fuska till slutet av året istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joakim10 Skrivet 17 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2010 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.