5FJSKFJSKGJES Skrivet 14 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 (redigerat) Denna "bugg" jag menar är, att man kan lägga in fler än 10 personer i en 10persgrupp. Är detta tillåtet att använda? Om ni undrar hur man gör detta så låter man bara folk ansöka, sen lägger man till alla samtidigt :). Redigerat 14 Oktober 2010 av 2FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
n00by Skrivet 14 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 Den buggen ska ha fixats för 2 dagar sedan, så fungerar det fortfarande verkligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 14 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 Den buggen ska ha fixats för 2 dagar sedan, så fungerar det fortfarande verkligen? Jaså, okej. Antar att detta är admins testanvändare :P?. Det kanske inte funkar längre då, jag kan ta och testa :lol:. Förresten så verkar det även ändrats så att gruppägaren inte kan ta bort sig själv från gruppen, det är dåligt :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 14 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 Den buggen ska ha fixats för 2 dagar sedan, så fungerar det fortfarande verkligen? Varför är du inne på testanvändaren? :) Den buggen ska ha fixats för 2 dagar sedan, så fungerar det fortfarande verkligen? Jaså, okej. Antar att detta är admins testanvändare :P?. Det kanske inte funkar längre då, jag kan ta och testa :lol:. Förresten så verkar det även ändrats så att gruppägaren inte kan ta bort sig själv från gruppen, det är dåligt :/ Det är väl självklart att man inte kan? Vem skulle då acceptera/neka ansökningar då? Då skulle du väll inte kunna bli medlem igen heller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 14 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 (redigerat) Den buggen ska ha fixats för 2 dagar sedan, så fungerar det fortfarande verkligen? Jaså, okej. Antar att detta är admins testanvändare :P?. Det kanske inte funkar längre då, jag kan ta och testa :lol:. Förresten så verkar det även ändrats så att gruppägaren inte kan ta bort sig själv från gruppen, det är dåligt :/ Det är väl självklart att man inte kan? Vem skulle då acceptera/neka ansökningar då? Då skulle du väll inte kunna bli medlem igen heller? Såklart man kan, det gick förut. Förut så kunde man gå ut och fortfarande hålla på med att acceptera och neka ansökningarna. Det enda som händer om man tog bort sig ur listan då var att man inte kunde vara i forumet, men det var bara att gå med direkt igen. Redigerat 14 Oktober 2010 av 2FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.