Hoppa till innehåll

Zombie Mode Mw2


TheJoker
 Dela

Rekommendera inlägg

Tja!

 

Jag vill ställa en fråga om Cod 6 på pc gällande om zombie mod. Det är så här att jag och mina polare vill köra lite zombie mod på private match. Frågan är. bli man bannad om man använder zombie mod på private matches?

 

Snälla svara fort! Tack på förhand! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja!

 

Jag vill ställa en fråga om Cod 6 på pc gällande om zombie mod. Det är så här att jag och mina polare vill köra lite zombie mod på private match. Frågan är. bli man bannad om man använder zombie mod på private matches?

 

Snälla svara fort! Tack på förhand! :lol:

Kör zombie utan mod?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror inte risken är så stor, om ni gör lobby adda stureby96 på steam jag vill va med!

Edit: Nej du kan inte bli bannad.

är du säker? :D

 

Jag kanske fixar det snart. När det blir vet jag inte:P vet du nån bra creator på moddet?

Redigerat av TheJoker
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Gäst juniorjesper

Om du hostar är det 90% chans att bli vacbannad, är du inte host kan du inte bli bannad

Ojojoj, nä det är lugnt, jag har cheatat både på cs och cod mw2 i flera år och har inte blivit vac bannad och jag har kört modadde servrar.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du hostar är det 90% chans att bli vacbannad, är du inte host kan du inte bli bannad

Ojojoj, nä det är lugnt, jag har cheatat både på cs och cod mw2 i flera år och har inte blivit vac bannad och jag har kört modadde servrar.

 

Fan vad kass du är isånnafall.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...